• Er zijn hier vast wel meisjes die meisjes snappen ;D.

    Het begon met dit;

    -Naam foetsie gedaan- zegt:
    *ik wil niks meer met jou te maken hebben en verwijder je nu
    ' Syll zegt:
    *Owkeejjj?
    *Leg je wel ff uit wrm?
    -Naam foetsie gedaan- zegt:
    *ik dacht dat ik jullie kon vertrouwen maarjah je moest zonodig tegen -naam weggehaald- zeggen dat het weer aan was en nu is het dus uit
    *bedankt he:@
    *weetje hoeveel pijn dat doet!
    *ik kon gisteren naar crissis toe
    ' Syll zegt:
    *Nou sorry hoor foutje moet kunnen
    -Naam foetsie gedaan- zegt:
    *omdak zelfmoord wouplegen
    *want nu ist uit door dat kleine kutfoutje
    ' Syll zegt:
    *Jajaja dat stond al paar dagen in je msn -.- mja verwijder me maar en blablablabla
    -Naam foetsie gedaan- zegt:
    *jha blablabla
    *jullie vinden het gewoon leuk om mij pijn te doen
    ' Syll zegt:
    *Jahoor als jij dat denkt
    -Naam foetsie gedaan- zegt:
    *tis zo
    *je had gewoon je mond dicht moeten houden jullie weten best wat geheim is hoor
    ' Syll zegt:
    *Eey ik weet toch zelf wel beter wat ik vind.
    *Nou sorry hoor fouten maken is menselijk -.- sorry dat ik een mens benm


    Jullie kunnen me aanvliegen met hoe ik reageerde, maar zij.. is zo beetje een liegbeest.
    & dr stond echt al paar dagen in dr msn; ik ga een eind maken aan me leven.

    Maar ik snap meisjes niet ;D this een wonder dat ik me zelf snap xd [zelfs dat heel vaak niet eens]

    -Ik voel me de boosdoener.. Alleen.. wat is jullie mening hierover?-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kinderachtig
    Bij mij is zoiets ook al gebeurd en ik vergeef het hun elke keer weer waarom moet zij dan daar zo een drama van maken.Je hebt gelijk met die laatste zin :Nou sorry hoor fouten maken is menselijk -.- sorry dat ik een mens ben.


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ja ligt eraan, ik weet niet wat hieraan vooraf speelde. Maar ik kan je wel nageven dat ik behoorlijk pissed zou zijn als iemand mij en m'n vriend uit mekaar zou drijven. (Geeft trouwens wel meteen weer hoe standvastig die relatie zou zijn in tijden van nood, dat is wel iets goeds).


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ja ligt eraan, ik weet niet wat hieraan vooraf speelde. Maar ik kan je wel nageven dat ik behoorlijk pissed zou zijn als iemand mij en m'n vriend uit mekaar zou drijven. (Geeft trouwens wel meteen weer hoe standvastig die relatie zou zijn in tijden van nood, dat is wel iets goeds).


    Nou, ik snap die 2 ook niet.. Ik weet alleen dat ik paar weken geleden al had gezegt dat ik me er niet meer mee wou bemoeien enzo, maar toch word ik er telkens bij betrokken.. en zo expres vertelde ik het niet eens tegen hem


    (21:21) ' Syll: maar vanwaar dat je niet naar ckv avond ben ?
    (21:22) koekjes : wat moet ik daar dan ?
    (21:22) ' Syll: Naar je vriendinnetje kijken

    en dat heb ik naar dr gestuurd en nu opeens dit;

    -Naam foetsie gedaan- zegt:
    *wtf:O
    *waarom word ie daar da boos om?:O

    Dudee o-O wrm kunnen meisjes niet makkelijk zijn


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nogal uit op aandacht en overdreven en ook een beetje dom. Waarom flipt ze zo en helemaal paniek, ze kan toch wel even rustig doen? Dat ze boos is, oké, maar waarom dat overdrijf en die zelfmoordbedrijging. aandachttekort


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik snap idd wel dat ze boos is, maar het slaat nergens op dat ze zegt dat ze zelfmoord wilt plegen. -.-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Abilities schreef:
    Nogal uit op aandacht en overdreven en ook een beetje dom. Waarom flipt ze zo en helemaal paniek, ze kan toch wel even rustig doen? Dat ze boos is, oké, maar waarom dat overdrijf en die zelfmoordbedrijging. aandachttekort


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ach ik snap dr niet.. zo net vroeg ze ook nog of die jongen online is.. alsof alles weer koek en ei is o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abilities schreef:
    Nogal uit op aandacht en overdreven en ook een beetje dom. Waarom flipt ze zo en helemaal paniek, ze kan toch wel even rustig doen? Dat ze boos is, oké, maar waarom dat overdrijf en die zelfmoordbedrijging. aandachttekort


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Meisjes zijn en blijven moeilijk.
    Ik heb dan wel veel vriendinnen, maar zelf ik kan ze soms niet meer volgen -schudt hoofd-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DragonSpirit schreef:
    Meisjes zijn en blijven moeilijk.
    Ik heb dan wel veel vriendinnen, maar zelf ik kan ze soms niet meer volgen -schudt hoofd-


    Net als jongens


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    gewoon aandacht tekort denk ik,..


    Only those who listen can hear

    Ik snap de situatie niet helemaal, maar volgens mij kan ze nogal overdrijven, met haar zelfmoordneigingen.
    Aandachtstekort inderdaad.


    Felix

    C18 schreef:
    Ja ligt eraan, ik weet niet wat hieraan vooraf speelde. Maar ik kan je wel nageven dat ik behoorlijk pissed zou zijn als iemand mij en m'n vriend uit mekaar zou drijven. (Geeft trouwens wel meteen weer hoe standvastig die relatie zou zijn in tijden van nood, dat is wel iets goeds).


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ze pleegd echt geen zelfmoord, dat is overduidelijk. En gewoon laten lopen ze trekt wel bij


    Some angels have no wings.