• Eindelijk heb ik de trailer af voor een verhaal dat ik van plan ben te gaan maken :Y) Het duurde een tijdje, maar ik ben er wel blij mee (: Voor degenen die geïnteresseerd zijn:



    Ik denk dat het verhaal op zich wel voor zichzelf spreekt ^^ What do you think?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 17:18 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Wow!
    Heel erg mooi gemaakt_O_

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 17:19 ]


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik heb 'm al aangepast ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Wauw.
    Dat is echt supermooi! (:
    Zeg je het even als het verhaal online is? (A)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wow.
    Heel mooi ;O


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dankje allemaal! ^^

    @ Wishful
    Ik zal het laten weten (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik vind 'm mooi, maar het had ietsje korter mogen zijn ;d

    Ik vind 'm een beetje langdradig, maar wel mooi (:
    Denk dat ik het verhaal wel ga lezen als je het op Q gaat zetten ^^

    welk liedje heb je gebruikt? :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ga lezen! ;D
    ;3


    Joy is not in Things, it is in us.

    Ik vind hem heel mooi, maar ietsje te lang.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja, ik weet het, hij is wel wat lang, maar ik wilde het liedje niet verpesten, want dan moest ik dat inkorten en dat vond ik zonde :Y)

    @ Zugzwang
    Het liedje heet 'After afterall' van William Fitzsimmons. Hier een linkje (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Prachtig, echt super mooi (H) Ik had even een vraagje : Met welk programma haal jij filmpjes van youtube ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Supermooi (A)
    kan je het zeggen als die online staat (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    @ shithead

    Hmm, ik gebruik niet echt een programma, maar deze site en dan moet je flv filmpjes downloaden en dan kun je ze met dit programma, omzetten naar windows movie maker bestanden, want anders opent 'ie ze niet in bewerkingsprogramma's.

    @ Taraluis
    Ja, is goed (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle