• Heey <33.

    Ik ga een nieuwe serie beginnen en nu zoek ik een paar rolletjes!! En... Ik ga weer met verassingen werken zodat niet iedereen om dezelfde rol vecht^^

    -Hoofdrol: PersianRose
    -Verassing 2: JOYCESTAR
    -Verassing 3: xNIJNTJE
    -Verassing 4: LOLLIPOPx
    -Verassing 5: SWEETxQUEEN
    -Verassing 6: JUSTBEATIT
    -Verassing 7: sayXkiss
    -Verassing 8: Nouszie

    ^^

    -Hoofdrol: hoofdrol x]
    -2: zus hoofdrol
    -3: bf hoofdrol
    -4: bf zus hoofdrol
    -5: Vriendin Tom
    -6: BF Bill+Tom
    -7: Vriendin Georg
    -8: Vriendin Gustav

    Ik heb nodig

    Naam:

    Leeftijd:

    Karakter:

    Likes:

    Don't likes:

    Plaatje:

    Tekstje:


    Rol:

    Vul maar in^^


    Only losers can act the way you do

    ..


    Only losers can act the way you do

    Rollen verdeel ik morgen want ik moet gaan slapen
    ok ^^

    Bye bye slaap wel^^

    xoxo


    ~

    Slaap lekker!
    Wil je me even PBen als ik de rol heb? Anders vind ik de topic misschien niet meer terug! o.O


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    mensen??


    Only losers can act the way you do

    ...


    Only losers can act the way you do

    Rol: Verrassing 5

    Naam:Raquel



    Leeftijd:16



    Karakter:koppig,ego,eerlijk,vrolijk,gevoelig



    Likes:music,donuts,music,ice cream,gloomybears



    Don't likes:brocoli,leugenaars,jodelmuziek



    Plaatje:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=s5vm9j&s=4



    Tekstje:Hi scheetjes ^^ Raquel is de naam en leef al 16 jaar hier op deze planeet. Ik heb al best veel meegemaakt in me leven,waar ik alleen maar blij mee ben, ik ben een echte realist, maar ik kan ook de wildste fantasie hebben die je nog nooit hebt gezien !! Zoals je dus al een beetje kan lezen heb ik een ego, hij is niet groot hoa,maar hij is er wel ;] Ook ben ik koppig en kan ik heel snel boos worden. Mijn stemming veranderd heel snel. Als ik dus hartstikke vrolijk ben en ik praat met iemand die zo depri is als maar wat, ja dan word ik of ook depri of gewoon boos omdat die persoon dan zo zielig is. Klinkt nogal weird i know maar zo is het wel, en ik kan er nix aan doen ^^ Ik lief muziek en doe al aan hip-hop sinds me 11e. Koewl he, ja iedereen staarde me stom aan in groep 7 maar daar heb ik me nog nooit iets van aan getrokken ^^ Ook maak ik graag foto's en ga ik vaak shoppen met me vriendinnen <3 Wat ik dus echt niet te vreten vind is brocoli en ik kan echt niet tegen mensen die ALTIJD chagerijnig zijn !!! Come on, er zijn ook heel veel leuke dingen in het leven hoa !! Ooh ik moet gaan. Byee


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Annelies ook rol willen! Als het maar met Bill/Tom of Alex Evans te maken heeft ^^ Info komt zo lieford <3

    verassing 3 xD


    Naam:
    Chantou
    Leeftijd:
    16
    Karakter:
    Lief,Aardig,Koppig,Eigenwijs,Ego
    Likes:
    Lolly's,Hello kitty,Haarspeldjes,Skaten,Dansen
    Don't likes:
    Groente,Huppels,Patsers
    Plaatje:
    http://i30.tinypic.com/fnqys9.jpg
    Tekstje:
    Jow ppl,
    Ik ben duss Chantou,16 jaartjes oud.
    Ik zit al sinds mn 6de op streetdance,Maar het meeste Freestyle ik gewoon,Ik heb het niet zo op regels,maar meer op gevoel. Daarnaast skate ik ook veel met Mattie's fsoo, Verder heb ik ook een zware lollyverslafing en haat aan Huppels en Patsers, En school natuurlijk.
    DIt was het wel
    BUhhBaaii,Take Care BItchaahs

    Rol:
    Verassing 3 :P


    Crack a bottle

    Ikke tekstje en foto gepost hebben ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ikke tekstje en foto gepost hebben ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Naam: Annelies

    Leeftijd: 16

    Karakter: Spontaan, lief, koppig, bitchy, snel jaloers, snel verliefd, gevoelig en betrouwbaar

    Likes: Vrienden, muziek, Hello Kitty ...

    Don't likes: Spinnen en insecten

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67512

    Tekstje:

    Haaii peopz <3

    Ik wil mij hierzelf dus gewoon heel ff voorstellen dus uhmm hier komt ie! Ik ben dus Annelies en ik ben al 16 jaartjes oud. In mijn vrije tijd doe ik soms aan modellenwerk, hiphop, shoppen met vrienden en naar de bioscoop gaan met vrienden. Ik houd veel van hun en ook van muziek en van die stuff. Ik heb dan weer een bloedhekel aan irritante en arrogante mensen, egotrippers, mensen die zeggen dat in anorexia heb, spinnen en insecten. Ik héb geen anorexia, ik ben gewoon van natùre zo dun! En zet aub geen spin of insect bij mij want ik ren gillend als een klein meisje weg, dat zweer ik je.Zoals je ziet heb ik Blond/blauw haar. Veder heb ik ook nog een hondje genaamd Toshy en woon ik al alleen. Maar uhmm peopz, ik moet maar eens gaan want ik moet zo naar het modellenbureau!

    Kissez <3


    Rol: Iets wat met Bill/Tom of ALex Evans te maken heeft ^^

    Naam:
    joyce
    Leeftijd:
    16
    Karakter:
    Bitchi,grote mond,eigenwijs,lief,spontaan,behulpzaam.
    Likes:
    Tokio hotel.muziek.tom.Shoppen.Partys.
    Don't likes:
    Regen.spinnen.
    Plaatje:
    http://wallpapers.free-review.net/wallpapers/75/Michelle_Trachtenberg.jpg
    Tekstje:
    Hééééj lieverds.ik ben joyce en ben 16,Jha ik zie er misschien niet zo uit maar dat doet er niet toe voor mij.ik houw van shoppen,partys,muziek en het belangrijkste van al; MIJN VRIENDEN. een leven zonder hun is niets voor mij en dan ga ik dood,en dat meen ik ook.Ik houw van zomerse dagen om lekker met een xxl zonnebril de winkelstraten onveilig te maken en om daarna een ijsje te gaan eten of een cocktail te drinken.Dat is pas leven voor mij,en dat is zo mijn ding,en ieders heeft dat wel verschillend zeker?Ik kan gitaar spelen,maar het is niet om te zeggen dat ik er echt super goed in ben maar ik heb toen ik jong was les gevolgd dusja,het is een beetje bij gebleven.Voor de rest valt er niet veel meer te zeggen.Ohja,ik ben fan van tokio hotel,leuk he?n_n.Nuja,ik denk dat dit het einde was.Ik ga maar is,bye!<3Ly!x


    3 of 2 sorry,was er vergete bij te zette

    Ik heb geen rol he? :X


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Yeuy ^^
    Ikke rol hebben <3
    Dankje lieford p^^
    Als jen u maar snel gaat zeggen wie wat is xD

    Bedankt voor de rol lief <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.