• Door de examens at ik al heel weinig, en nu ik vakantie heb ga ik meestal rond 3/4 uur slapen, en sta op rond 12/1 uur. maar ik heb gewoon helemaal geen honger meer. Ook niet na mijn examens. Ik eet nu al een week eigenlijk alleen maar avond eten, en één of twee waterijsjes. Maar ik drink wel gewoon goed. Pff, ik word gek van mijn moeder die maar blijft vragen of ik geen anorexia heb. Of als ik trek heb in rare dingen, of ik zwanger ben. T_T


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ben je dan extreem mager fso? ;a


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    Ben je dan extreem mager fso? ;a


    Nee. :'D
    Ik ben de laatste maanden wel heel erg afgevallen. Maar ik ben veel meer gaan bewegen en sporten en liet de snack staan.
    Ik heb wel een tijdje geweigerd om te eten, omdat ik af wilde vallen, maar niet zo erg dat het anorexia was. En dat is ook alweer bijna 3 jaar geleden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Nee. :'D
    Ik ben de laatste maanden wel heel erg afgevallen. Maar ik ben veel meer gaan bewegen en sporten en liet de snack staan.
    Ik heb wel een tijdje geweigerd om te eten, omdat ik af wilde vallen, maar niet zo erg dat het anorexia was. En dat is ook alweer bijna 3 jaar geleden.

    Hm, dan zie ik er geen enkele reden in waarom je moeder ongerust zou moeten zijn. -tenzij dat je écht zwanger bent natuurlijk ;a- Maar waarschijnlijk ook omdat je laat gaat slapen, en laat opstaat, dat heel je slaap-en eetgewoonten overhoop liggen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik denk dat dat wel weer goed komt ;) Ik raad je aan om heel vaak per dag naar je lichaam te luisteren, en te kijken of je al weer zin hebt om iets te eten. En ook als je geen zin bent, om dan toch te kijken of er iets is wat je 'binnen houd' om t maar even onsmakelijk te zeggen :P Ookal zijn het maar crackertjes ofzo.

    Animale schreef:
    (...)
    Hm, dan zie ik er geen enkele reden in waarom je moeder ongerust zou moeten zijn. -tenzij dat je écht zwanger bent natuurlijk ;a- Maar waarschijnlijk ook omdat je laat gaat slapen, en laat opstaat, dat heel je slaap-en eetgewoonten overhoop liggen.


    Maar het punt is. Ook al slaap ik laat, meestal heb ik honger en dus ga ik eten.
    Maar ik heb gewoonweg helemaal geen eetlust meer. Ook niet eens avondeten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Krullerd schreef:
    Ik denk dat dat wel weer goed komt ;) Ik raad je aan om heel vaak per dag naar je lichaam te luisteren, en te kijken of je al weer zin hebt om iets te eten. En ook als je geen zin bent, om dan toch te kijken of er iets is wat je 'binnen houd' om t maar even onsmakelijk te zeggen :P Ookal zijn het maar crackertjes ofzo.


    Ik kots het niet uit of zo hoor, Krull. :'D
    Ik heb gewoon geen eetlust. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik kots het niet uit of zo hoor, Krull. :'D
    Ik heb gewoon geen eetlust. :'D

    nee, maar miss wel als je nu ineens wel dingen zou gaan eten ookal heb je geen eetlust?
    oke laat maar x'D -wandelt topic uit- ^^

    Ik heb helemaal hetzelfde. Dus ik kan niet helpen (: sorry


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik kots het niet uit of zo hoor, Krull. :'D
    Ik heb gewoon geen eetlust. :'D


    Daar heb ik op dit moment ook last van, mijn hele ritme is gewoon weg door de examens. Best frustrerend, maar ik weet dus ook niet echt iets. Sorry.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Tranquillity schreef:
    Ik heb helemaal hetzelfde. Dus ik kan niet helpen (: sorry


    I am an idiot, I move.

    Hahaha, gezellig in hetzelfde clubje!
    Ik heb ook geen honger met avondeten. Maar als ik dat oversla houd ik de dag niet vol. Dus daar dwing ik me al toe.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Hahaha, gezellig in hetzelfde clubje!
    Ik heb ook geen honger met avondeten. Maar als ik dat oversla houd ik de dag niet vol. Dus daar dwing ik me al toe.

    Wij zijn zo gezellig^^
    Ik krijg dat af en toe niet voor elkaar, met als gevolg vreetbuien >:<


    I am an idiot, I move.

    Borghese schreef:
    (...)
    Wij zijn zo gezellig^^
    Ik krijg dat af en toe niet voor elkaar, met als gevolg vreetbuien >:<


    We richten een clubje op! :'D
    Oh, vreetbuien zijn erg. Gelukkig heb ik daar geen last meer van omdat mijn moeder sinds ik dat heb de vette snacks verstopt en ik het moet vragen als ik wat wil. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    We richten een clubje op! :'D
    Oh, vreetbuien zijn erg. Gelukkig heb ik daar geen last meer van omdat mijn moeder sinds ik dat heb de vette snacks verstopt en ik het moet vragen als ik wat wil. (:

    Ik heb er ook echt zo'n hekel aan. Gelukkig zijn mijn ouders op dieet en hebben we bijna geen snoep meer in huis xd. (En vreetbuien met boterhammen zijn niet leuk).


    I am an idiot, I move.

    Borghese schreef:
    (...)
    Ik heb er ook echt zo'n hekel aan. Gelukkig zijn mijn ouders op dieet en hebben we bijna geen snoep meer in huis xd. (En vreetbuien met boterhammen zijn niet leuk).


    Dan zou ik mezelf dwingen te gaan slapen. :'D
    Maar sowieso, eer dat je een boterham gesmeerd hebt is de honger weer weg. En ik heb tips om vreetbuien te voorkomen.
    Je lichaam merkt pas na 20 minuten dat je iets gegeten hebt. Als je lang doet over iets eten, hoef je ook minder te eten. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3