• Als het al bestaat, gelieve een slot erop zetten.
    Hier kan je lekker praten over Drarry (Draco+Harry), en plaatjes dumpen. (En ik weet dat er HP photo topics zijn, maar deze is dan wat gerichter op Drarry.)

There's power in the words you whisper.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Is dat een echte scène? Ö

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kalypso schreef:
    Is dat een echte scène? Ö

Nee. :3
    Ik had het nodig voor een story dat ik schrijf, dus zocht ik gif-plaatjes van Drarry.
    Dit is gewoon in elkaar gestoken door iemand.

Maar maar die foto waar Harry tussen Draco's armen staat, is die dan gephotoshopt?

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kalypso schreef:
    Maar maar die foto waar Harry tussen Draco's armen staat, is die dan gephotoshopt?

Ja, ik denk het wel. Zeg maar, twee scènes in elkaar geblend, soort van. Ik zou niet weten hoe ze dat doen.

Aaaaaanyhoooow, het is wel een omnomnomnom plaatje :9~

I know. :9~

Aww, zo mooi Ö.
    Ik werd op het einde even emotional :')

So did I.
    Ik kan dat filmpje echt blijven kijken.

Ik wou dat ik zulke filmpjes kon maken.

Ik ook.
    Maar ik heb nooit de juiste timing om het zo mooi in elkaar te laten overlopen. D:

Deze is ook wel leuk:

Maar dan is de uitleg wel handig:
    Draco and Harry were friends when they first came to Hogwarts. However, in their second year, Lucius finds out how close they are. He tells Voldemort, who tortures Draco until he accepts the Dark Mark and proclaims loyalty to the dark side. When Harry finds out, he feels betrayed, and finds he is unable to forgive Draco. However, by the end of the vid things are looking up :)

Ik weet al niet eens hoe ik ze kan knippen en plakken :').