• Dit is een interessant onderwerp, aangezien iedereen een andere smaak of voorkeur heeft. Ik ken iemand die valt op buitenlanders en ik ken ook mensen die vallen op Aziatische mensen. En dan heb je mensen die op nerds of op mannen met baartjes vallen. Kort om, dat verschilt per persoon. Dus, de vraag, op wat voor jongens val jij? Vertel er iets over! Oh en als je wilt dat ik vertel waar ik op val, zeg maar gewoon, dat voeg ik dat wel even toe.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Als je mensen goed door ziet, dan weet je welke het menen en welke niet. Maar dat is ook maar net een gave die je moet bezitten.

    Ja, maar als je een jongens echt leuk vind blijf je er toch telkens op in gaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    raplove schreef:
    (...)

    Ja mijn beste vriend was eerst een Hardcore freak. Maar nu meer een hiphopper. Maae voor mij is hij niet veranderd.


    Sorry hoor, maar de muziek smaak van iemand heeft toch helemaal niks te maken met hoe iemand is? Kan mij een worst wezen waar die jongen naar luistert.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Lamor schreef:
    (...)
    Ja, maar als je een jongens echt leuk vind blijf je er toch telkens op in gaan.


    Als je je realiseert dat hij niet goed voor je is kun je 'm beter los laten. Zo moeilijk is het niet, als je een beetje hard bent.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Sorry hoor, maar de muziek smaak van iemand heeft toch helemaal niks te maken met hoe iemand is? Kan mij een worst wezen waar die jongen naar luistert.


    Gaat het ook niet om. Maar ik blijf altijd een deel van zijn leven door welke tijd hij ook gaat. Hij blijft altijd achter me staan.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Als je je realiseert dat hij niet goed voor je is kun je 'm beter los laten. Zo moeilijk is het niet, als je een beetje hard bent.


    Dat kan moeilijker zijn dan je soms denkt. Ik heb zelf enorm veel moeite gehad een jongen los te laten...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Dat kan moeilijker zijn dan je soms denkt. Ik heb zelf enorm veel moeite gehad een jongen los te laten...


    heb ik ook...

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Als je je realiseert dat hij niet goed voor je is kun je 'm beter los laten. Zo moeilijk is het niet, als je een beetje hard bent.

    Hahahaha ik ben zo'n softy ook, maar nu trap ik er gewoon niet meer in!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Defensive schreef:
    (...)

    Dat kan moeilijker zijn dan je soms denkt. Ik heb zelf enorm veel moeite gehad een jongen los te laten...


    Ik weet precies hoe moeilijk het is, en ik ben nou eenmaal heel hard, dus ik kan het nou eenmaal los maken. Maar ik snap het als je het moeilijk vindt.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Lamor schreef:
    (...)
    Hahahaha ik ben zo'n softy ook, maar nu trap ik er gewoon niet meer in!


    Moet je ook niet meer doen. Zulke jongens moet je niet hebben. Ze moeten wèl verliefd zijn.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    raplove schreef:
    (...)

    Gaat het ook niet om. Maar ik blijf altijd een deel van zijn leven door welke tijd hij ook gaat. Hij blijft altijd achter me staan.


    Zo hoort het ook.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Moet je ook niet meer doen. Zulke jongens moet je niet hebben. Ze moeten wèl verliefd zijn.

    Tsjaa ik doe mn best, omdat ik weet dat ik beter verdien.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Moet je ook niet meer doen. Zulke jongens moet je niet hebben. Ze moeten wèl verliefd zijn.


    Bij mij is juist het probleem dat de jongen en ik smoorverliefd op elkaar waren, maar we waren gewoon niet goed voor elkaar. Anders zou ik het veel makkelijker los hebben kunnen laten, denk ik.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    uhm; emo's en rockers! qua uitzicht dan :p en ja, ze mogen iets vrouwelijks hebben.

    qua innerlijk moeten ze eigenlijk meer een maatj zijn; als ik er niet mee kan lachen en lol mee trappen hoef ik ze niet.

    wat ook sexy is; jongens met artistiek talent Ö als ze gitaar of piano of viool kunnen spelen; heerlijk! en niets sexier dan een gekke acteur! Ö

    OH... spieren zijn ook altijd welkom, zolang het geen macho's zijn. iew.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Op een meisje op dit moment. (mn bff...:()
    En als ik op een jongen ben, dan op emo-boys. Lang, zwart haar. Das mijn voorkeur. Niet op macho's of meelopers.
    Jongens die zichzelf durfen te zijn en niet al te playerig.
    Meer terug getrokken dus xD
    Maar niet perse emoboys hoor, das gwn voorkeur.
    Kale koppen vallen wel af, die vind IK gwn niet zo knap :)

    Grizzly schreef:
    uhm; emo's en rockers! qua uitzicht dan :p en ja, ze mogen iets vrouwelijks hebben.

    qua innerlijk moeten ze eigenlijk meer een maatj zijn; als ik er niet mee kan lachen en lol mee trappen hoef ik ze niet.

    wat ook sexy is; jongens met artistiek talent Ö als ze gitaar of piano of viool kunnen spelen; heerlijk! en niets sexier dan een gekke acteur! Ö

    OH... spieren zijn ook altijd welkom, zolang het geen macho's zijn. iew.


    Ligt er bij mij aan hoe je macho op vat. Haha. Iets vrouwelijks vind ik niet erg mooi, sorry. Doe mij maar een populaire jongen waar de broek letterlijk afzakt. Heerlijk. Artistiek is ook best sexy ja. Ik kende er één. Spieren... Oh dat is heerlijk.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.