• want er zat ineens een reiger bij ons in de tuin :'D Dus heb ik er een foto van gemaakt. Al eens dieren in je tuin gehad die daar niet thuis horen? :'D Hij liep ook mooi over de pergola (cat)

    Check 'm out:


    "I shut my eyes in order to see.'

    haha grappig en leuk ;)


    You can't touch music but music touch you

    Hij heeft wel lef zeg *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Haha wat schattig :3


    They fell in love, didn't they?

    Lol, die hebben wij zo vaak in de tuin :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    mooie tuin heb je!

    nee nooit meegemaakt


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Reigers hebben we hier heel veel en vroeger gingen ze altijd op ons balkon zitten. De katten bang, op één na. Die wilde de reiger altijd opeten 8D -niet dat ze op het balkon konden x]-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Agh wat lief!
    Bij mij zat er een keer een vogel in de tuin die niet meer kon vliegen, dat was wel zielig en toen hebben we de dierenambulance gebeld en kwamen ze hem ophalen.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Wij hebben soms katten die praktisch met elkaar op de vuist gaan in de tuin :P Dan klimt er een in de boom en de ander gaat eronder staan.

    En verder soms reigers, musjes, kikkertjes, we hebben in de zomer mieren in de muur wonen en soms ook hommels. En o ja, er wonen mussen onder de dakpannen xD


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    mollen egels een salamanders :d


    Owl you need is love.

    Ooh wij hebben heel vaak een reiger bij ons in de tuin. Maar we hebben ook een vijver met vissen :O En ik heb pas een mooie foto gemaakt van een heel mooi vogeltje,wacht zal hem ff uploaden.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Courtesan schreef:
    Reigers hebben we hier heel veel en vroeger gingen ze altijd op ons balkon zitten. De katten bang, op één na. Die wilde de reiger altijd opeten 8D -niet dat ze op het balkon konden x]-

    Ja, hier zijn ze ook veel :'D Maar ze komen nooit bij ons in de tuin x) Er is hier ook helemaal geen water 'fzo


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wij hebben ieder jaar grote en kleine padden in onze tuin (ons huis ligt tussen twee vijvers) Mijn broer heeft er 's nachts ooit eens een stuk of 50 plat gelopen :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wij hadden ook reigers (we hadden eerst een vijver... na een tijdje hadden we geen vissen meer dus toen hebben we de vijver maar weg gedaan).
    En heel vaak egeltjes :3

    Wauw, dat is zo cool! ö
    En je hebt een hele mooie tuin, Hector.


    Where there is a sea there are pirates...

    Mum schreef:
    mollen egels een salamanders :d


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.