• Ik zoek heel veel stories die net begonnen zijn. Liefst Justin Bieber of anders Tokio Hotel.
    Als je een story hebt met veel hoofdstukken, mag je 'm gerust posten maar dan zal het wel langer duren voordat ik een abo neem omdat ik dan eerst veel moet bijlezen. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    The life of a Weasley
    hp-story over de kleinkinderen van de hp-personages, met in de hoofdrol de dochter van Ron Wemel
    hij is pas gisteren begonnen, maar ik ben van plan om er elke dag wel iets op te zetten
    hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Take a lesson from each day. een story van 3 delen nog maar. Is een Justin bieber story.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zou je willen zeggen wat je van dit verhaal vind? :D

    http://www.quizlet.nl/stories/54456/nervous-breakdowns/

    Justin Bieber

    Als je meer zoekt, moet je even op mijn profiel kijken ;)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Hier staan ze allemaal! (: (Tokio Hotel)

    Er zitten er ook een paar van Adam Lambert tussen, maar dat zie je dan wel aan de cover. ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik && m'n BFF

    Susan woont heel der leven in New York. Haar vader besluit te verhuizen naar een kleinere stad,omdat die het te gevaarlijk vind voor Susan haar andere twee zussen Sophie en Sarah moeten ook mee. Haar ouders zijn gescheiden dus is verhuizen voor hun nog moeilijker. Als ze er eenmaal wonen willen ze nooit meer terug! Wil je weten hoe het afloopt? Volg het verhaal dan!