• Apathie is het gebrek aan emotie, motivatie of enthousiasme. Apathie kan voorkomen bij verschillende psychische stoornissen zoals anorexia nervosa, autisme en depressies of bij uitputtingsverschijnselen, dementie en frontaal syndroom.
    Apathie is een psychologische term voor een vorm van ziekelijke onverschilligheid, wanneer een persoon niet de kracht op kan brengen te reageren op zijn emotionele, sociale en zijn geestelijk leven.

    Dat heb ik dus al sinds dinsdag. Iets vreselijk is gebeurd, maar daarover ga ik niks vertellen.

    Mijn vraag is nu: Hebben jullie dat ook en wat doen jullie eraan?

    EDIT: Ik vraag niet hoe ik er vanaf kom, want dat weet ik. Ik wil weten of jullie het hebben en wat jullie dan doen

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 17:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry, ik heb echt géén idee wat je eraan kan doen.
    Misschien helpt het als je iets aan de oorzaak kan doen? (:
    Veel sterkte in ieder geval. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja daar heb ik 'last' van. Eigenlijk is het best handig. Altijd alles omzetten in iets positiefs voor jezelf.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Tja... Tijd heelt alle wonden. Ook diepe wonden.
    (no_chears)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tot nu had ik er nog nooit van gehoord.
    Maar veel sterkte ermee!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    BEL0VED schreef:
    Ja daar heb ik 'last' van. Eigenlijk is het best handig. Altijd alles omzetten in iets positiefs voor jezelf.


    Daar heb je gelijk in.
    Zou ik het niet hebben, dan zou ik nu gek worden van al mijn emoties.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stereophonic schreef:
    Tja... Tijd heelt alle wonden. Ook diepe wonden.
    (no_chears)


    Het is niet eens een wond bij mij...
    Het is iets bij een van mijn vrienden, waar ik ook kapot aan ga


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Veritas schreef:
    Tot nu had ik er nog nooit van gehoord.
    Maar veel sterkte ermee!


    None but ourselves can free our minds.

    Ik had het laats nog. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik begon van alles te eten en te drinken en toen werd ik daar boos om en begon ik als een gek te dansen en raar te doen en toen viel ik uiteindelijk neer...