• Topic over geesten!

    Praat er hier over, heb jij wel eens een geest gezien?
    Zeg het hier!


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Ik heb er nog nooit één gezien maar ik geloof er sterk in dat er iets is tussen Hemel en Aarde.


    Forever.

    Hier komen rare reacties op. :X

    Nog nooit gezien en ik geloof het ook niet tot ik het zelf een keer meemaak. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    VelvetRopes schreef:
    Ik heb er nog nooit één gezien maar ik geloof er sterk in dat er iets is tussen Hemel en Aarde.


    They fell in love, didn't they?

    Nog nooit gezien, maar ik geloof wel dat ze bestaan.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik heb er nog nooit één gezien, maar ik geloof er wel in!
    ik bedoel niet in van die spoken met een laken ofzo,
    maar de 'ziel' van een overleden persoon wel.
    soms twijfel ik wel, maar dan denk ik dat er mensen zijn die wel al gessten hebben gezien & mediums die er dan mee praten & ook echt informatie weten, dat kon toch niet allemaal nep zijn?
    njaa, ik weet 't natuurlijk ook niet, maar ik geloof er denk ik wel in. (:
    (ps, ik dacht er gisteren ook aan om een topic over geesten te maken! :'D eng! ;D)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ja ik geloof in geesten, ja ik heb er al is één gezien.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    Ja ik geloof in geesten, ja ik heb er al is één gezien.


    Echt!? Dude ik vraag me echt af hoe die 'dingen' eruit zien.

    VelvetRopes schreef:
    Ik heb er nog nooit één gezien maar ik geloof er sterk in dat er iets is tussen Hemel en Aarde.


    Trust me. I'm the doctor

    Animale schreef:
    Ja ik geloof in geesten, ja ik heb er al is één gezien.


    echt? :O
    van een bekende? :O


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Accident schreef:
    (...)

    Echt!? Dude ik vraag me echt af hoe die 'dingen' eruit zien.

    Echt raar. Het leek als een gewoon mens, maar dan in het wit/zwart. Het was echt freaking eng. Ze was zwart, precies een schim, en toen was ie wit.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Mimiee schreef:
    (...)

    echt? :O
    van een bekende? :O

    Nee, bij een vriendin thuis. 's Nachts.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik geloof er ook in. Ooit toen ik ongeveer 4 á 5 jaar was dacht ik dat ik een geest gezien had. Ik houd nu nog steeds vol dat dat niet een droom was.
    Van wat ik me nog kan herinneren is dat ik wakker op bed zat, toen zag in de deuropening dus een zwarte geest staan met lichtgevende rode ogen. Ik schrok niet, ik gilde niet. Maar t was wel eng :'D
    Mijn moeder beweert dat dat de oma van mijn moeder zou zijn, die vlak na mijn geboorte is overleden.
    En ook ooit nog lag ik tussen mijn vader en moeder in bed. Toen zag ik beneden het licht aan en uit knipperen.
    Dit komt best ongeloofwaardig over denk ik :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Oops, dubbel post ;x

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 18:48 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Animale schreef:
    (...)
    Nee, bij een vriendin thuis. 's Nachts.


    omg! :O
    doodeng, niet? :O
    zei ze iets ofzo??


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein