• Ik ben dus gisteren naar Mayday Parade + VersaEmerge geweest zoals nog andere mensen hier en ik had ook een vip ticket en god jeetje wat wij hebben moet doorstaan om daar te geraken !
    Er was in Aalter iemand voor een trein gesprongen en daardoor hadden wij al vertraging. En toen stonden we ineens stil in Lokeren, bleek dat er een brandje op het spoor was en toen stonden we weer heel lang stil! Komen we toe in Antwerpen Berchem, moesten we daar af want de trein reed niet meer verder naar Antwerpen Centraal omdat er teveel tijd was verloren en toen moesten we dus overstappen.
    Gelukkig kwam er net een klein treintje dat naar Antwerpen Centraal ging dus wij daar op. Komen we aan in Antwerpen, onze tram voor ons neus weg en wij waren al 50 min te laat en wij hadden vip tickets. Belt Lauren (Ohmygaskarth), die ook een vip had, om te zeggen dat wij dan naar boven moesten gaan links. Dus ja, wij hebben dan maar een taxi genomen en toen belde Britt (Guts) naar me om te zeggen dat ik te laat was voor vip, maar dat was gelukkig niet zo.
    En toen kwamen wij daar binnen, hop met de lift naar boven en naar de rest die een vip had, naar de soundcheck gaan luisteren die al bezig was. En toen dat gedaan was, moesten we even wachten want Versa ging gaat eten. En dus wij wachten en naar buiten gaan op het balkon en toen stonden we allemaal buiten toen Versa terug kwam. Dus wij allemaal op de foto met hun en wat kletsen en dingen laten signeren enzo.
    En ik wou zo op de foto staan met Blake en Sierra en mijn foto's waren de hele tijd mislukt. Dus zeg ik, net zoals van die Lotto Reclame 'De mijn is totaal mislukt :-('
    En ik hoorde Blake zo lachen en ik had iets van, da fuq, je verstaat me niet eens, waarom lach je met me :'D
    En toen zei ik dus dat mijn foto's mislukt waren en Sierra zei dan dat ze er zeker van was dat ze mooi zouden zijn, lief kind. :--)
    Enja toen mochten we dus naar het podium en stonden we allemaal netjes vooraan gaan staan.
    En toen begon Not Advised, het voorprogramma.
    Eerder toen we aan het wachten waren, hoorden we gelijk zo schreeuwen alsof iemand aan het bevallen was en toen ging ik naar het toilet met Janna (PAPERM00N) en toen hoorde ik dat weer en dat kwam uit de mannentoiletten, en toen kwam die zanger van Not Advised daar uit en zegt hij zo heel droog tegen me met zo'n plat Brits accent.
    'Ello'
    En ik 'Hey' en toen liep hij verder. Hij bleek dus zijn stem aan het opwarmen te zijn.
    Maar verder naar het concert.
    Daarna begon VersaEmerge jippie yey en het was fantastisch :--) Sierra kan echt freaky zijn en ze kwam telkens voor Lauren en mij kwijlen. Ze is trouwens echt een midget.
    En toen ging mijn zus crowd surfen en lieten ze haar vallen, maar toen trok Sierra haar op het podium, wat een momma vulture is dat toch.
    En bij het laatste liedje gingen Lauren en ik swingen op het podium. Wat bezielde ons. :---)
    Ok en toen hadden we dus de setlist van VersaEmerge geplukt van het podium, jammer genoeg was die wel al een beetje gescheurd omdat Sierra daar nogal mee gefoefeld had met haar micro op de grond enzo.
    En toen weer even wachten en begon Mayday Parade. :9~
    Die zagen er echt goed uit vond ik :x
    En de zanger kwam ook vaak bij ons kwijlen de hele tijd nom welp.
    En toen had mijn zus hem ook zo'n glowbracelet gegeven haha maar hij kreeg het niet aan dus stak hij 'm in z'n zak, goed zo Derek.
    En dat optreden was echt fantastisch ! Echt man, die wil ik nog eens zien.
    Op het einde heb ik ook hun setlist gekregen :9~
    En toen zijn we dus merch gaan kopen en mijn zus heeft nog 5 euro kunnen aftroggelen omdat ze zei dat het eerst 15 euro voor een shirt was ipv 20. Loeder.
    En toen kwam het hoogtepunt van de dag.
    Er komt een meisje naar mij en die vraagt 'Ben jij Andromeda'
    Ik keek zo naar haar, van da fuq.
    'Ja dat ben ik ja'
    'Aaah uw verhaaltjes zijn echt bère.'
    Ooh wat was het fijn om (h)erkenning te krijgen.
    Het was dus echt fijn _O_

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 10:08 ]

    Wauw, die setlist van Mayday Parade is echt geweldig! Ik wil hen ook ooit nog eens live zien, zij lijken me echt zo goed live! :9~
    En wauw, dat klinkt echt als een leuke avond! Mooi dat het zo leuk was! :'D

    Pinkpop schreef:
    Wauw, die setlist van Mayday Parade is echt geweldig! Ik wil hen ook ooit nog eens live zien, zij lijken me echt zo goed live! :9~
    En wauw, dat klinkt echt als een leuke avond! Mooi dat het zo leuk was! :'D

    Jaa, het was echt de moeite :'DD

    Bnik dan echt zo blind?
    Ik wist niet eens dat ze kwamen!
    Ik zit hier gewoon gillend.
    ***.


    Food.

    Crowd schreef:
    Bnik dan echt zo blind?
    Ik wist niet eens dat ze kwamen!
    Ik zit hier gewoon gillend.
    ***.

    Jeetje meid dat is echt een tegenvaller :x

    Crowd schreef:
    Bnik dan echt zo blind?
    Ik wist niet eens dat ze kwamen!
    Ik zit hier gewoon gillend.
    ***.
    Awh wat sneu


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?