• I'm fucking scared.

    Door een Topic ging ik verhalen lezen over Bloody Mary en ik ben een Gevoelig iemand voor geesten. Help me, wat moet ik doen?

    Ik denk steeds dat ze achter me staat, dat ik zo word gestoken.


    Firm believer of all that is magic

    Ze bestaat niet ;)

    Probeer aan andere dingen te denken ;)


    What is youre favo scary movie?

    Daarom lees ik zul topics nooit, ik kan er altijd weken niet van slapen. Ik ben pas niet meer bang als ik weer een lange tijd met licht aan heb geslapen. En nee, ik ben geen twee jaar oud :')

    xIbrahim schreef:
    I'm fucking scared.

    Door een Topic ging ik verhalen lezen over Bloody Mary en ik ben een Gevoelig iemand voor geesten. Help me, wat moet ik doen?

    Ik denk steeds dat ze achter me staat, dat ik zo word gestoken.

    Gewoon over je heen laten komen, het is maar een verzinsel en kijk dan niet meer in dat topic ;)


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Kvd707 schreef:
    (...)
    Gewoon over je heen laten komen, het is maar een verzinsel en kijk dan niet meer in dat topic ;)


    Ja goed idee. M'n rug is nu dood


    Firm believer of all that is magic

    Bloody Mary bestaat niet. Ze bestaat gewoon écht niet en ze kan ook niet bestaan. Een groot verzinsel.


    your eyes are like stars in the night.

    Je hebt nooit last van haar gehad, dus waarom zou je dat nu ineens wel hebben?

    Alsof ze topics af gaat zoeken naar mensen die ze bang kan maken:p.

    O, en ze bestaat niet. Dus maak je nou maar geen zorgen;).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Gewoon denken dat er iemand liefs achter je rug staat (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Poseidon schreef:
    Bloody Mary bestaat niet. Ze bestaat gewoon écht niet en ze kan ook niet bestaan. Een groot verzinsel.


    Eens, je zult het wel merken als je niet doodgaat hehe.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    @ iedereen die zegt dat ze niet bestaat. Als je heel je leven al bang bent voor zulk soort dingen, dan helpt het niet om te zeggen dat ze niet bestaat. No offence though, hahaha.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 18:39 ]

    LALALALALA schreef:
    Je hebt nooit last van haar gehad, dus waarom zou je dat nu ineens wel hebben?

    Alsof ze topics af gaat zoeken naar mensen die ze bang kan maken:p.

    O, en ze bestaat niet. Dus maak je nou maar geen zorgen;).


    Hahahahah als ze zou bestaan alsof ze dan en computer heeft :P

    ga leuke filmpjes op de tv of op internet kijken waardoor je moet lachen...
    of ga melige muziek luisteren...^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Poseidon schreef:
    Bloody Mary bestaat niet. Ze bestaat gewoon écht niet en ze kan ook niet bestaan. Een groot verzinsel.

    Ze heeft wel bestaan maar niet die zelf bedoelt.
    Bloody Mary was de moeder van een Engelse koning die honderden mensen heeft laten vermoorden. Dat verhaal wat jij kent is nep. Bloody Mary is al eeuwen dood en ze komt niet meer terug. Ze kan je echt niks doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Meis.
    Ik ben ook 'gevoelig' maar dat verhaal is niet echt.
    Ik weet niet of je ze kan voelen, zien of wat dan ook, maar het zal nooit gebeuren! ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Zoals StJimmy zegt heeft Bloody Mary wel bestaan. Ze behoorde tot de Tudor familie en was de dochter van Henry de zesde geloof ik. Toen zij koningin van Engeland werd, was het grootste deel van Engeland protestants geworden door de splitsing van de kerk die haar vader veroorzaakt had. Zijzelf was echter streng katholiek, evenals haar moeder, en heeft toen heel veel protestants gelovigen laten vermoorden. Dus dat is een heel ander verhaal dan dat wat rondgaat (:

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 20:34 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Als je niet voor een spiegel - of wat dan ook - gaat staan en d'r oproept, hoeft ze echt niet langs te komen x'D
    Bovendien bestaat ze niet. Anders zou het wel constant in het nieuws zijn, omdat honderden mensen haar per dag op proberen te roepen of zo.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes