• Mijn moeder is sinds enkele weken/maanden doodziek en dat is niet overdreven.Ze heeft al een tijdje 40° koorst en mag bijna niets eten.Haar nieren filteren niet meer een enkle keer als ze naar de wc gaat zit de halve pot vol bloed.Pas binnen 4 jaar krijgt ze een nieuwe nier maar ik zie dat ze het nu nodig heeft.Ik zie haar echt dood gaan en ze is helemaal niet meer de moeder die ik ken van een jaar geleden.Ook moeten we handen vol geld aan mediceinen uitgeven en mijn moeder krijgt niets omdat ze zelfstandig was maar is gestopt om deze reden.Ik ben bang dat ik mijn moeder op jonge leeftijd ga verliezen.Met haar kan ik er niet over praten want ik weet dat ze het nog moelijker ga hebben.Ik ben zo bang...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Misschien kan iemand die je kent een nier afstaan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Puta schreef:
    Misschien kan iemand die je kent een nier afstaan?
    Ze weigert om de nier van iemand aan te nemen die dat ze kent,ze is bang datzijn/haar opperatie mislukt en dat wil ze helemaal niet.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Amused schreef:
    Veel sterkte!
    En wat Panthera zegt, je hebt maar één nier nodig, dus misschien kan iemand van je familie eentje afstaan?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    heel veel sterkte meid!
    hoop echt zo hard dat alles nog goedkomt
    xx.

    Ahw. Wat verschrikkelijk. D:
    Heel veel sterkte en ik hoop dat ze alsnog beter wordt. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heel veel sterkte.
    En niet bang zijn,wat er ook gebeurt het komt goed met je. Ik ben mijn moeder ook jong verloren en het gaat goed.
    Iemand heeft ooit eens gezegd: als iemand ziek is ben je bang dat je het niet red als die genen dood is,als die gene dood is snap je niet hoe je die ziekte heb overleeft. Het verleden is altijd erger dan het heden. En dat is waar.
    Nog maals veel sterkte.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Awww :( Je mag er altijd op msn met mij over praten als je daar behoefte aan hebt he! (flower)

    Sterkte


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aw.. het komt denk ik weer helemaal goed met je moeder :)
    Wil je erover praten? Stuur me maar en pb'tje.

    RosaCullen schreef:
    Wat erg... Sterkte!
    Bij mij werkt het om alles op te schrijven in een dagboek. Misschien bij jou ook?


    Food.

    Meisje , veel sterkte ! ik hb myn mama ook verloren een paar maand geleden. & ik weet dat het heel moeilijk is om erover te praten met haar , ik kon dat ook niet ...Is lekker uithuilen bij je bestevriendin of bij iemand waar je je echt goed bij voelt doet deugd , of alles opschrijven wat door je heen gaat & wat er gebeurd en misschien kan je het haar dan laten lezen , dan hoef je er zelf niet over te praten ... (: (flower)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Amused schreef:
    Veel sterkte!
    En wat Panthera zegt, je hebt maar één nier nodig, dus misschien kan iemand van je familie eentje afstaan?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Amused schreef:
    Veel sterkte!
    En wat Panthera zegt, je hebt maar één nier nodig, dus misschien kan iemand van je familie eentje afstaan?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Heel veel sterkte (flower)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"