• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:45 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik begrijp best dat dit heel moeilijk is, maar probeer het te onderdrukken, net zoals met andere dingen 'eerst tot 10 tellen en rustig ademen' vooraleer je iets tegen je vriend zegt dat slecht is. =)
    Als je écht wilt veranderen lukt het wel =)

    Denk ook aan al de goede dingen die hij voor jou doet, waardoor je je echt niet kan druk maken over 1 klein dingetje =). Misschien moet je eerst eens even alles op een rijtje zetten?^^

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 19:54 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Ik begrijp best dat dit heel moeilijk is, maar probeer het te onderdrukken, net zoals met andere dingen 'eerst tot 10 tellen en rustig ademen' vooraleer je iets tegen je vriend zegt dat slecht is. =)
    Als je écht wilt veranderen lukt het wel =)

    Ik wil heel graag veranderen.
    Maar ik word ook alleen snel kwaad op mijn vriend. Omdat hij de enigste is die ik hier echt heb. En ik word al gek als ik één dag alleen ben. Dan word ik kwaad op hem omdat hijmet vrienden weg gaat, terwijl hij al zo goed probeerd elke dag bij me te zijn.. Ik wil dat kunnen begrijpen en ik wil echt positiever worden. Maar als ik dus te lang nadenk, komt al het slechte naar boven ):


    Sometimes it's best not to care.

    Keep on smiling is the best advice I can give you.

    Als ik chaggie/boos ben ofzo dan ga ik glimlachen en voel ik me weer beter. Je voelt je heel leip, maar 't helpt ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Keep on smiling is the best advice I can give you.

    Als ik chaggie/boos ben ofzo dan ga ik glimlachen en voel ik me weer beter. Je voelt je heel leip, maar 't helpt ;]

    I'll try, thankyou <3


    Sometimes it's best not to care.

    Hmm... Ik ken het gevoel wel een beetje. Maar ik heb lang geleden al geleerd dat het helpt om me niets van anderen en andere emoties aan te trekken en tegen mezelf te zeggen dat alles goedkomt en iedereen van me houdt. Dat helpt <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Endure schreef:
    Keep on smiling is the best advice I can give you.

    Als ik chaggie/boos ben ofzo dan ga ik glimlachen en voel ik me weer beter. Je voelt je heel leip, maar 't helpt ;]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ohja, wat bij mij hielp (heb kutperiode gehad) om positief te blijven was van die wijze spreuken.. Ik had er op een gegeven moment heel veel in mijn hoofd, dingen zoals;

    A flower grows everytime it rains
    Als 't niet gaat zoals 't moet, m/Er is ook regen nodig om een bloem te laten groeien.
    oet 't maar gaan zoals 't gaat.
    Na regen komt zonneschijn.
    Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg

    Etc. Etc. Als ik daar aan dacht, dan dacht ik; Hé, dat is waar [:

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 20:05 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb PRECIES hetzelfde, alleen loopt het bij mij wel eens uit tot een woedeaanval. Vorige week kwam mijn psych/coach met een geweldig schema.
    Stap 1 Probeer te ontdekken wat de oorzaak is waarom je boos doet. Schaam je, mag je iets niet, wil je je zin doordrijven?
    Stap 2 Let op de 'symptonen' van het boos/gemeen worden. Ga je bijvoorbeeld harder praten, meer bewegen, meer lawaai maken?
    Stap 3 Zodra je dit doorhebt, doe dan dingen die je rustig maken. Ik heb speciale pillen waar ik rustig van wordt, die neem ik dan. Je kan ook een rustig plekje voor jezelf zoeken, in bad gaan of lekker douchen, sporten voor als je dat leuk vind en natuurlijk muziek luisteren. Vraag je vriend/familie en vrienden of ze je heel even met rust willen laten zodat jij rustig kan worden.
    Stap 4 Praat het uit met degene waar je 'ruzie' mee hebt of waar je je aan irriteerd. Je zult zien dat het nu rustig opgelost wordt.
    Na dit gesprek zul je zien dat je (zelf)respect krijgt, een rustig gevoel, begrip en de hulp waar je misschien om vraagt!


    Ik ben gemeen xoxo

    Maak een lijst met alle positieve kanten van je vriend, wanneer je je begint te ergeren, denk dan aan die lijst.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Defensive schreef:
    Hmm... Ik ken het gevoel wel een beetje. Maar ik heb lang geleden al geleerd dat het helpt om me niets van anderen en andere emoties aan te trekken en tegen mezelf te zeggen dat alles goedkomt en iedereen van me houdt. Dat helpt <3


    Food.

    Crowd schreef:
    (...)

    Op zo'n moment is dat onmogelijk om te denken, omdat je alles vergeten bent behalve de negatieve dingen.
    Zo'n bui kan je alleen maar voorkomen en niet halverwege van weglopen.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 20:52 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb ook dat ik me om kleine dingen heel druk kan maken.
    Ik zou proberen als je de bui voelt aankomen dat je het tegen die vriend zegt en dan wegloopt. Daarna kan je ipod of mp3 luisteren ofzo (Dat doe ik altijd)


    26 - 02 - '16