• lieve mensjes,

    als een quiz verkeerde dingen bevat zoals bijvoorbeeld sex en racisme of er klopt gewoon niets van (bijvoorbeeld er zitten geen vragen in terwijl je erachter moet komen of je iets bepaalds bent e.d.) is het natuurlijk prima dat bij ons te melden;)
    maar we krijgen ook meldingen als: 'deze quizlet is zo leuk!' of: 'goh ik had nou altijd al op die knop willen drukken.'
    hier hebben wij dus >geen< zin in(N), wij moderators hebben wel wat beters te doen

    xx

    sexy topic aman


    You'd took my breath but I'll survive.

    maar alleen mods kunnen toch melden?


    You'd took my breath but I'll survive.

    maar alleen mods kunnen toch melden?


    neex]

    oh weet ik veel dat dacht ik. heb je gs al af? ik haat wesley echt joh wil die verdana doen, en ik had arial, dat is kleiner maar anders had ik teveel. hij zegt dat ik moet skippen nou fack him. echt niet, hij maakt zn tekst maar langer. elke les tegen mij zeggen dat ik niks heb. ik haat hem.
    xz


    You'd took my breath but I'll survive.

    oh weet ik veel dat dacht ik. heb je gs al af? ik haat wesley echt joh wil die verdana doen, en ik had arial, dat is kleiner maar anders had ik teveel. hij zegt dat ik moet skippen nou fack him. echt niet, hij maakt zn tekst maar langer. elke les tegen mij zeggen dat ik niks heb. ik haat hem.
    xz


    wesley kan echt de *puntjepuntje* krijgen

    sorry heb ineens de slappe lach om wat ik op t concert tegen die mensen met dat spanddoek schreeuwdeX] hahahhaXD

    haha, jaa toen ging je helemaal schreeuwen tegen hun, volgens mij hoorde ze de helft niet. maar goed. wil je zo samenvatting natuurkunde hebbenn? made by laura..
    x


    You'd took my breath but I'll survive.

    *wijkt een beetje af van het onderwerp ^^*


    You'd took my breath but I'll survive.

    goed gezegt !!
    drek zit er egt een quiz in die niet kan en dan hebben jullie ook zo iets van ja doei