• Waarop alles misgaat.
    Ik stond op en ik struikelde over mijn dekbed, BAM, op de grond. Ik stond op en pakte me vast aan een stoelleuning: stoel breekt af.
    Op school ging werkelijk alles fout, en mijn vriendin donderde van de trap af. Ook ging ze naar de wc omdat ze ongesteld was. Komt ze terug naar buiten, vertelt ze me dat ze daarnet 2 tampons tegelijkertijd had gebruikt. Bleek dat ze de vorige er niet uit gehaald had en er wel een nieuwe bijgeduwd.. Zij zich de hele dag afvragen waarom ze buikpijn had >.<
    KOm ik na een vermoeiende dag eindelijk thuis, en besluit ik van mijn geloof af te vallen door ranje te drinken (normaal gesproken drink ik water). Pak ik de ranja uit de koelkast, water erbij. Echt freakin' vies! Ik had blijkbaar in plaats van de ranja, rode wijn gepakt en deze aangelengd met water.. 0.o
    Wie heeft er nog meer last van zulke dagen?
    Ik heb mezelf opgesloten in mijn kamer, om nog meer van dat soort dingen te voorkomen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Vrijdag de 13e? xD


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Ik
    Maar vandaag had ik leuke dag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kvd707 schreef:
    Vrijdag de 13e? xD


    Meestal gaat vrijdag de 13e bij mij prima. Alle andere vrijdagen niet (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    hahahaha die ranja vond ik wel hét toppunt! :'D

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 16:55 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sapphira schreef:
    (...)

    Meestal gaat vrijdag de 13e bij mij prima. Alle andere vrijdagen niet (:

    Haha, bij mij altijd op donderdag. Dan is het echt een ...dag


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    haha, ik heb daar gelukkig nooit last van! Maar lijkt me wel heel vervelend! ik wens je sterkte met de rest van je dag;)


    To The Stars Through Adversity

    Rhapsody schreef:
    haha, ik heb daar gelukkig nooit last van! Maar lijkt me wel heel vervelend! ik wens je sterkte met de rest van je dag;)


    Mehh, dankje. Ik moet nog gaan stappen met vrienden vanavond, geen idee of ik daar levend van terug ga komen. Geluksvogel :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    lol, hoe kan je nou vergeten dat je een tampon in hebt?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    lol, hoe kan je nou vergeten dat je een tampon in hebt?


    Ik heb echt geen idee. En hoe je er dan in slaagt om er nog een bij te proppen zonder dat te merken? 0.o


    Have you ever been alone in a crowded room?

    JuliusCeasar schreef:
    Ik
    Maar vandaag had ik leuke dag


    I´m nothing special.

    Ik heb dat wel eens:Y) en meestal is de dag erna leuk(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wow, dat is echt veel pech hebben!
    Voor mij viel het vandaag wel mee.

    Through schreef:
    hahahaha die ranja vond ik wel hét toppunt! :'D


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ja, dat ken ik, maar ik laat dan álles vallen wat in mijn handen komt, en ik gooi altijd drinken om en zo. Pff, gelukkig heb ik al lang niet zo'n dag gehad.

    Ahaha, dat met die ranja :'D dat heb ik nog nooit gehad. Ik heb wel eens schimmelranja gedronken.


    Destroy what destroys you.

    Ik ken het gevoel.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'