• ik zelf aan alicia keys. ze kan niet dansen en heeft een zeikstem
    im sorry voor de fans


    You'd took my breath but I'll survive.

    wow ik vind bioncé ook zoon tuthola en kelly rowland die lijkt wel een kip in dat nmmr work van haar!


    take me away

    Ik aan Mika:S I think he's scary:S

    Madonna, aan haar heb k zo'n hekel >.<
    Ze is ouder dan me ma en staat met een plastic lijf te shaken op tv ! AAaaarh, kan haar niet meer aanzien >.< En haar stomme dochter ( die een doorlopende wenkbrauw heeft Ö, jaja ) krijgt voorgang ind e film Harry Potter , stelletjes lumels >.<

    lijstje:
    ~vanessa hudgens
    ~mika
    ~marco borsato
    ~nicole sherzinge
    ~madonna
    ~bass sultan
    ~cinema bizarre
    ~air traffic
    ~sean van nailpin
    ~milk inc
    ~regie
    ~laura lynn
    ~katerine
    ~kate ryan
    ~us5
    ~zornik
    ~ali b
    ~jan smit
    ~hillary duff
    ~michael jackson
    ~janet jackson
    ~lindsay lohan
    ~damien
    ~lafee
    ~miley cyrus
    ~kus
    ~britney spears
    ~amy winehouse
    ~mariah carey
    ~spring
    ~lynn spears (ofzow, zusj van britney spears)
    ~Kim Feenstra
    ~bob sinclair
    ~paris hilton
    ~nicole richie
    ~dean
    ~stan van samang
    ~shakira
    ~frans bauer
    ~kelly rowland
    ~dany radcliff
    ~lourdes (madonna's dochter)
    enzovoort

    lijstje:
    ~vanessa hudgens
    ~mika
    ~marco borsato
    ~nicole sherzinge
    ~madonna
    ~bass sultan
    ~cinema bizarre
    ~air traffic
    ~sean van nailpin
    ~milk inc
    ~regie
    ~laura lynn
    ~katerine
    ~kate ryan
    ~us5
    ~zornik
    ~ali b
    ~jan smit
    ~hillary duff
    ~michael jackson
    ~janet jackson
    ~lindsay lohan
    ~damien
    ~lafee
    ~miley cyrus
    ~kus
    ~britney spears
    ~amy winehouse
    ~mariah carey
    ~spring
    ~lynn spears (ofzow, zusj van britney spears)
    ~Kim Feenstra
    ~bob sinclair
    ~paris hilton
    ~nicole richie
    ~dean
    ~stan van samang
    ~shakira
    ~frans bauer
    ~kelly rowland
    ~dany radcliff
    ~lourdes (madonna's dochter)
    enzovoort

    O_o lange lijst

    ik aan die van Pussycat dollz.. Hoe noemt die slet daar nu weer..? Nicole Scherzinger ofz, wil het niet eens weten hoe het geschreven word, de slet!

    Aan Zac Efron en Mariah Carey. Ze loopt tegen de 40 en draagt nog steeds van die ongeloofelijke korte rokjes. Kom op, je hoeft je niet naar je leeftijd te kleden, maar je mag wel en beetje rekening houden dat je geen 18 meer bent.

    Sorry:$ Moest er ff uit:)

    Nederlandsee artiestenn enn Paris Hilton zij iss gwoon een Fockingg Slet
    uuum hallo Within temptation en Delain zij ook nederlands hoor!!!maar ik neem aan dat je nerderlandstalig bedoelt(A)damn dat heb je gelijk ow en dat nmmr vanm lieke van lexmond sucks ook van alles altijd:@

    muhaha maar Within Temptation en Delain sucken ook hoor. ^^ Echt neppe 'gothic' bands enzeu. ^^
    Maargoed de Nederlandse muziek is ook echt iets waarvoor je je moet schamen. ^^

    Joh, 't valt me echt op, veul mensen haten Mika zeg O.O
    Maar hij is vet cool <3 :'DDD Die liedjes maken me altijd vrolijk en ja :') Hij is zó gay <333

    Ik haat mensen niet echt heur, sommige vind ik niet goed maar daar besteed ik dan geen aandacht aan. ^^ Heb wel wat beters te doen dan em aan hen te gaan ergeren. :')

    Nederlandsee artiestenn enn Paris Hilton zij iss gwoon een Fockingg Slet
    uuum hallo Within temptation en Delain zij ook nederlands hoor!!!maar ik neem aan dat je nerderlandstalig bedoelt(A)damn dat heb je gelijk ow en dat nmmr vanm lieke van lexmond sucks ook van alles altijd:@

    muhaha maar Within Temptation en Delain sucken ook hoor. ^^ Echt neppe 'gothic' bands enzeu. ^^
    Maargoed de Nederlandse muziek is ook echt iets waarvoor je je moet schamen. ^^

    Joh, 't valt me echt op, veul mensen haten Mika zeg O.O
    Maar hij is vet cool <3 :'DDD Die liedjes maken me altijd vrolijk en ja :') Hij is zó gay <333

    Ik haat mensen niet echt heur, sommige vind ik niet goed maar daar besteed ik dan geen aandacht aan. ^^ Heb wel wat beters te doen dan em aan hen te gaan ergeren. :')
    haha WT een nep-gothic band jah en ik ben een huppel met een roze rokje kom zeg!
    en dat vrolijke van mika haat ik juist verdrietige liedjes raken je teminste(stop and stare van One replubic daar kan ik van janken!)en hij is idd gay alhoewijl hij niet wil zeggen of hij homo is(dat vind ik pas verd8 doe normaal zoals Bill en zeg wat je egt ben!(geen homo in bill's geval!!!)


    take me away

    het is een hele lijst
    vanessa hudgens
    ashley tisdale
    zac efron
    rihanaa
    jan smit
    nick en simon
    pussy cat dolls
    mika
    paris hilton
    gordon
    frans bauer
    patty brad
    angelina jolie


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zac efron
    Vannessa hudgens en al die high school musical shit.
    Paris hilton!
    Mika.
    cinema bizarre. [ sorry voor de fans]
    Lindsay lohan.
    Nicole richie.
    Victoria backham.
    Jan smit.
    Jeroen van der boom fzo:P
    Marco borsato.
    september met dat zeikliedj:P
    Beyoncé.
    Kim feenstra [niet dat ze zo beroemd is fzo , maar khaat haar gwn]
    Nicole scherzinger. [ nee niet omdat ze tom zo toppie vindt maar omdat ze zo'n poepstem heeft.]


    Pictures fade away, but memories are forever

    nichol cherzingen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(

    6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)
    ik toon haar haar(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)mag ze er zijn(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)

    nicole scherzinger mag ze er zijn (N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N):@:@:@:@:@:@(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)
    ze moet (A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)ik toon haar haar(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)ze zou better(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)zo ziet ze er uit(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd):(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)

    nicole scherzinger mag ze er zijn (N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N):@:@:@:@:@:@(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)
    ze moet (A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)ik toon haar haar(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)ze zou better(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)(zip)zo ziet ze er uit(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd):(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)

    Overtuigend : Paris Hilton en Vanessa Hudgens (of hoe dat je het schrijft)