• ik hbe een nieuwe gewone vriendin. maar mijn bf accepteerd haar niett. dat meisje komt morgen naar mij en toen ik da zij tegen mijn bf zij ze zo van oh ik moet da kut wijf egt niet.

    da meisje is een emo en ik vind da zo vet. maar mijn bf denkt daar dnek ik anders over,

    wa moet ik doen. om mijn bf gewoon over die vriendin te laten praten


    So Wrong, It's Right <3

    Had hetzelfde probleem, daardoor heb ik ingezien wat voor een kutbeste vriendin ik had Ö
    Ik heb amper nog contact met mijn ex beste vriendin, en ben daar trots op (:
    Blij dat ik van haar af ben ^^


    -

    ten eerste vind je haar leuk om wie ze is of omdat ze een 'emo' is? En wat kan jou schelen wat je vriendin van haar vind.. Als zei dat zegt zeg jij gewoon:'Ik vind van niet..' Laat haar dat lekker vinden.. ondertussen weet ze niet wat ze mist van jou vriendschap met dat andere meisje.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    nee ik moet qaar geoon omda ze super cool ensuper aardig is. en mijn bf denkt wel vaker zo over mensne . zij heeft ook moeite met mesnen vertrouwen enz


    So Wrong, It's Right <3

    Laat jij je daardoor ksten? Jouw BF bepaalt NIET met wie je omgaat. Dan zeg je tegen haar: "Pech, maar ik wil ook andere vrienden hebben." ofzoiets dergelijks.
    En ik durf te wedden dat jouw BF wel vrienden mag maken zonder jouw commentaar.

    Niks van aantrekken dus

    Hmm, praten denk ik :S
    zo heb ik mijn beste vriendin verloren ö
    maar het adnere meisje is wled mn beste vriendin geworden, dsu daar had ik erg geluk mee^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn BF is ook anti-emo.
    Ik vind de stijl wel cool.
    Dus soms lig ik ook in ruzie met haar.
    Maarja...
    Niets aan te doen, als ze echte vriendinnen zijn, dan accepteren ze elkaar!