• Tittel zegt al genoeg (:

    Ik begin


    jefke rent het huis van Polleke binnen:
    “Je auto is gestolen!”
    “Heb je de dieven gezien?”
    “Nee, maar ik heb wel het nummerbord genoteerd...”


    Een Fransman, een Duitser en een Belg zijn ter dood veroordeeld.
    Ze krijgen de keus tussen de guillotine, het vuurpeloton en een AIDS-prik.
    De Fransman kiest voor de guillotine. Het mes valt, en zijn hoofd rolt in het mandje.
    De Duitser kiest voor het vuurpeloton. Schoten klinken, en dood is de Duitser.
    De Belg zegt: “Doe mij maar die AIDS-prik.”
    De dokter komt bij hem met de injectienaald. Bij het inspuiten begint de Belg ineens vreselijk te lachen.
    “Wat lach je nou?” vraagt de dokter.
    Zegt de Belg: “Mij kan niks gebeuren ik heb een condoom om”

    Niks tegen belgen, lol ik ben zelf een belg

    chinees voor;

    string - zie poes net niet
    castratie - hakkie takkie weg zakkie
    bh - hang tiet hang


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jantje kijkt wat zijn vader allemaal op de computer doet.
    Plots springt hij op en rent naar zijn moeder. "Mama! Mama! Ik weet papa's wachtwoord!" schreeuwt hij. "Oh, wat leuk, wat dan?" vraag de vrouw ongeïnteresseerd.
    "Sterretje, sterretje, sterretje, sterretje, sterretje, sterretje!"


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Carer schreef:
    Jantje kijkt wat zijn vader allemaal op de computer doet.
    Plots springt hij op en rent naar zijn moeder. "Mama! Mama! Ik weet papa's wachtwoord!" schreeuwt hij. "Oh, wat leuk, wat dan?" vraag de vrouw ongeïnteresseerd.
    "Sterretje, sterretje, sterretje, sterretje, sterretje, sterretje!"


    Dudee niet grappig.. dat doe ik ook zo vaak..

    MAM ik weet je wachtwoord !!! sterretje sterretje ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Er zitten een Marokkaan, een Zimbabwaan, een Turk en een Ethiopiër in een auto, wie rijdt er?

    De Turk, want die is de BOB.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Struggle schreef:
    Hoe heet de Turkse versie van Alice in Wonderland?

    Fatima in de Aldi.

    Edit: oh, die staat er al zie ik nu, haha.


    Fatima is de marrokaanse versie van de naam, in het turks is het Fatma.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Er zitten twee Marokkanen in een auto, wie rijdt er?
    De politie.

    Niet lullig bedoeld, ofzo.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Waarom kan Einstein geen huis bouwen?
    Hij heeft maar ein stein.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Fatima is de marrokaanse versie van de naam, in het turks is het Fatma.


    Is toch niet zo erg? Het is maar een droge mop.


    Er komen een Belg, Duitser en Nederlander een café binnen. Zegt de barkeeper: 'dit lijkt wel een mop, godverdomme!'


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Zitten er 2 pizza's in de oven.
    Zegt de ene: Pfoe, het is hier warm.
    Zegt de ander: Omg, een pratende pizza!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    GeerGeweer schreef:
    Waarom pleegde Hitler zelfmoord?

    Hij zag de gasrekening


    WHAHAHAHAHAHAHA! die is egt geniaal XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Carer schreef:
    (...)

    Is toch niet zo erg? Het is maar een droge mop.


    Er komen een Belg, Duitser en Nederlander een café binnen. Zegt de barkeeper: 'dit lijkt wel een mop, godverdomme!'


    Die is leeeeeuk. Die ga ik tijdens de examens tegen mijn buurman zeggen, dan krijgt'ie een nul. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sapphira schreef:
    omg, die zijn inderdaad zwaar droog, vooral de eerste (vandaar dat ik zwaar hard aan het lachen ben nu). Damnn, ik weet geen leuke moppen.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Zitten 2 vogeltjes in de boom. Zegt de een: 'Tjiep'. Zegt de ander: 'Expensive'.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Waarom rent een Turk achter een vuilniswagen aan?
    Wat zou jij doen als je huis wegreed?

    Wat is een vuilniscontainer onder een stoplicht?
    Een Turkendisco

    Niet verkeerd bedoeld, ik heb ze van een vriend van mij. Ik zag hier nog zo'n soort mop staan, dus ik dacht, het kan wel... Als ik ze weg moet halen, zeg het maar, dan doe ik dat.

    Een man rijd na een avondje in de kroeg straal bezopen naar huis, met een bloedgeile bui. Hij besluit naar huis te bellen, als zijn dochtertje opneemt.
    'Zeg maar tegen mama dat ze zich klaar moet gaan maken, want papa is onderweg en de circustent staat al op.'
    A fijn, die dochter verteld het; 'Mama, papa is onderweg en zegt dat je jezelf klaar moet maken want de circustent staat al op.'
    Waarop moeder antwoord; 'Nou zeg maar tegen papa dat het feest niet door kan gaan, want de clown heeft een bloedneus.'
    (clown)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.