• South Park was net op tv en toen was het zo dat Slash (gitarist Guns 'n Roses) een soort Sinterklaas was. Aan het eind was klonk er ''Sinterklaas kapoentje'' in het Duits! Zo zie je maar weer hoe weinig Amerikanen over Nederland weten_O_

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 22:17 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Volgens mij worden Duitsland en Nederland heel vaak door elkaar gehaald. Italianen zeiden ook "Tschuss" tegen ons toen we zeiden dat we Nederlands waren. (':


    Felix

    Ach, ik had ook een keer een Amerikaan in de winkel die dacht dat Duitsland dat kleine landje naast Nederland was ... Het was een wonder dat hij al wist dat het naast elkaar lag.(krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Toen mijn ouders voor hun huwelijksreis in Amerika waren en ze vertelden dat ze in Nederland wonen, kregen ze als reactie van "Ah, dat is toch de hoofdstad van Denemarken?"
    Ja... whatever :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Toen mijn ouders voor hun huwelijksreis in Amerika waren en ze vertelden dat ze in Nederland wonen, kregen ze als reactie van "Ah, dat is toch de hoofdstad van Denemarken?"
    Ja... whatever :'D


    xD


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Hahahaha ja dat heb ik ook gezien, viel mij ook al op x'D


    ars moriendi

    Sadistic schreef:
    Ach, ik had ook een keer een Amerikaan in de winkel die dacht dat Duitsland dat kleine landje naast Nederland was ... Het was een wonder dat hij al wist dat het naast elkaar lag.(krul)

    Jaa, maar Amerikanen zijn dan ook wel héél erg slecht in topografie..


    ars moriendi

    Voor hun is Europa net zoiets als wij de staten van Amerika zien. Wij weten toch ook niet waar al hun staten liggen? Ik bedoel, Nederland is kleiner dan de helft van hun staten hoor :'D.
    Ik vind het al knap dat ze Duitsland en Nederland met elkaar combineren.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Amerikanen zijn gewoon gaar... :'D
    In Austin Powers heeft het 'Nederlandse' personage een soort vaag Duits accent en zegt hij 'Scheisse'. Like, WTF? :'D
    Ook doen ze altijd zo dramatisch over Amsterdam. Als ik er ben, val ik er altijd half in slaap :'D


    Caution first, always.

    Stu schreef:
    Amerikanen zijn gewoon gaar... :'D
    In Austin Powers heeft het 'Nederlandse' personage een soort vaag Duits accent en zegt hij 'Scheisse'. Like, WTF? :'D
    Ook doen ze altijd zo dramatisch over Amsterdam. Als ik er ben, val ik er altijd half in slaap :'D

    Dat is zo stom ja :'D Get your facts right voordat je "Hollandergrappen" maakt. :')


    ars moriendi

    die aflevering is zoooo geniaal xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik kwam vorig week in Rome een Amerikaanse tegen. Toen ik haar vertelde dat ik Nederlandse ben riep ze: ohh, dan woon je in Amsterdam! :')
    Maar even on; kan ik dat ergens terugzien? :9~


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    In sommige delen van Duitsland vieren ze ook sinterklaas :').


    We're all mad here.

    Solitario schreef:
    In sommige delen van Duitsland vieren ze ook sinterklaas :').


    oh! is dat zo?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    LetMeBe schreef:
    Ik kwam vorig week in Rome een Amerikaanse tegen. Toen ik haar vertelde dat ik Nederlandse ben riep ze: ohh, dan woon je in Amsterdam! :')
    Maar even on; kan ik dat ergens terugzien? :9~


    southpark.nl?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    GeerGeweer schreef:
    (...)

    oh! is dat zo?


    yes zelfs in sommige delen van polen kennen ze dat XD. En in Frankrijk, maar het is overal net iets anders :').


    We're all mad here.