• Hallo,
    Ik heb dus een probleem
    Ik heb een vriendje en ik ben er al bijna 2 jaar mee samen, ik zie hem doodgraag maar hij verbiedt me alles. Ik mag niet naar een fuif, niks met vriendinnen gaan doen (of zelden) etc. Nu denk ik dat ik verliefd ben geworden op een andere jongen ( echt denkt, zo wat gevoelens begin te krijgen eigelijk). Ik had die jongen zijn msn en ineens begon hij te praten tegen mij over school een examen, maar ik ben eigelijk niet zo populair en hij wel en er waren nog andere van mijn klas online dus hij kon het even goed aan die personen vragen. En hij was dus iets kwijt en ik wou het naar hem brengen maar hij stond erop dat hij naar hier kwam om het te komen halen en dan zou ik nog wat uitleg kunnen geven enzo en direct heeft hij zijn nummer gegeven en dan zegt ineens mijn moeder dat er iets achter zit en ik denk van niet. Weet iemand hier raad mee?

    En ik heb mijn vriendje daar ook al ontelbare keren over aangesproken en dan word hij woedend op mij omdat hij vindt dat ik hem niet graag zie als hij niet zo jaloers mag zijn.

    Alvast bedankt!

    x Jill

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 16:00 ]

    Zulke jongens zijn echt niet goed voor je, mijn ex was ook zo en wat heb ik een spijt. Hij mag je niets verbieden, hij is alleen jaloers en bang dat je misschien wel iemand anders meer aandacht geeft. Zo'n jongen moet je niet hebben, die geeft meer om zichzelf dan om jou.
    Ik weet niet of er iets achter zit, wacht maar af...


    Your make-up is terrible

    Ik zal eerst is praten met je vriendje, en weet je het klopt niet als je niets van hem mag doen. Ik bedoel je hebt je eigen vriendinnen enzovoort toch?


    <3

    Ik zou eerst eens met je vriendje gaan praten, want dat je van hem niet naar feestjes en zo mag is niet normaal. Als hij niet bijtrekt zou ik het toch uitmaken, jij moet je eigen leven niet door hem laten leiden.
    En over die andere jongen: ik kan je moeilijk vertellen of hij wat in jou ziet of niet, ik ben er tenslotte zelf niet bij. Maar als je hem echt leuk vindt en je vriendje echt niet meer zou ik er gewoon voor gaan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Misschien moet je eerste eens met je vriendje praten over het feit dat hij je van alles verbiedt, misschien was het hem nog niet zo opgevallen. (:
    En over die andere jongen: tsja, dat moet je gewoon afwachten denk ik.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zoals de andere zeggen met je vriendje praten. Misschien komt het wel uit onzekerheid voor dat hij je alles verbied? Omdat hij bang is je kwijt te raken? Nu praat ik zijn gedrag niet goed hoor, en ik ken hem ook helemaal niet. Maar ik zou wel eens goed met hem gaan praten.
    En over die jongen zou ik gewoon even afwachten, en als je hem écht leuk gaat vinden dan zou ik wel voor hem gaan. Als je je vriendje gewoon echt niet meer leuk vind. (: xoxo


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    Defensive schreef:
    Ik zou eerst eens met je vriendje gaan praten, want dat je van hem niet naar feestjes en zo mag is niet normaal. Als hij niet bijtrekt zou ik het toch uitmaken, jij moet je eigen leven niet door hem laten leiden.
    En over die andere jongen: ik kan je moeilijk vertellen of hij wat in jou ziet of niet, ik ben er tenslotte zelf niet bij. Maar als je hem echt leuk vindt en je vriendje echt niet meer zou ik er gewoon voor gaan.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Vrijheid gaat boven alles. Alles ja. Hoe kan je ooit al 2 jaar samen met hem zijn?
    Niet aan je vriendje vragen, maakt het extra spannend. Hij zegt zowiezo nee en het is toch alleen maar slecht voor je als je nog veel met hem doet..
    Hup naar dat feest als eigen persoon, niet als bezit van je 'vriend'.

    Defensive schreef:
    Ik zou eerst eens met je vriendje gaan praten, want dat je van hem niet naar feestjes en zo mag is niet normaal. Als hij niet bijtrekt zou ik het toch uitmaken, jij moet je eigen leven niet door hem laten leiden.
    En over die andere jongen: ik kan je moeilijk vertellen of hij wat in jou ziet of niet, ik ben er tenslotte zelf niet bij. Maar als je hem echt leuk vindt en je vriendje echt niet meer zou ik er gewoon voor gaan.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John