• Dit is het filmpje voor mijn Aardrijkskunde project, 'Hoe een lawine ontstaat'.
    Geef het een cijfer van 1 t/m 10. (':

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 17:43 ]

    Haat me niet, maar zo geweldig vind ik het niet. Voor school dan.
    Dit is meer een filmpje voor de lol. Ik had eerlijk gezegd serieuze uitleg verwacht over hoe een lawine ontstaat :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Mijn school zou zoiets echt niet accepteren.. ik zou meteen een 0,1 krijgen. En what the fuck is mis met die gast zijn stem?

    Ik ben het met Immortal eens
    En je hebt het over de Alpen, maar je schrijft Alphen, dat is toch echt iets heel anders.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    7/10; omdat het grappig is
    Maar bij mij op school zou dit niet geduld worden en zou het een radicale buis zijn

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 17:57 ]

    Eum een 1 want je vertelt helemaal niet hoe een lawine ontstaat en zoiets zou ik zelfs niet durven indienen voor school

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 17:56 ]

    Mijn school zou de lol er niet van inzien..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Als ik een leraar was zou ik je een 1 geven voor de moeite.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Als ik niet zou weten wat een lawine was zou ik het na dit filmpje nog steeds niet weten.. dus in dat opzicht is het niet zo geschikt voor een schoolproject


    Don't dream your life, but live your dream!

    Is dit serieus een project voor school? Ik hoop dan maar dat het de bedoeling was dat je er een 'grappig' filmpje van zou maken, want anders ben ik bang dat je inderdaad een onvoldoende zult krijgen, zoals de anderen al zeggen. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou je een 1 geven als leraar. Dit bedoel je toch niet serieus?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 18:11 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    0.10


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Courtesan schreef:
    Als ik een leraar was zou ik je een 1 geven voor de moeite.


    Only losers can act the way you do

    MrsBillieJoe schreef:
    7/10; omdat het grappig is
    Maar bij mij op school zou dit niet geduld worden en zou het een radicale buis zijn


    Food.

    Cellophane schreef:
    Eum een 1 want je vertelt helemaal niet hoe een lawine ontstaat en zoiets zou ik zelfs niet durven indienen voor school


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    En als je leraar ook nog van is van Justin Bieber ben je dood.


    <3