• Ik was me net aan het bedenken dat een pagina in Word niet even groot is als een pagina van een gemiddeld boek.
    Dus hoelang zou een hoofdstuk in Word dan ongeveer moeten zijn (A4 pagina's dus) wil je het vergelijken met een hoofdstuk van een tiental pagina's in een boek?

    Vreemde vraag ja, maar ik ben zo. (A)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Pas even de marges aan, dan blijft er wel niets van je blad over. xD


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Volgens mij is een A4 gelijk aan 2 bladzijdes.

    Geen idee, volgens mij was een gemiddeld boek zo'n 15.000-20.000 woorden. En als er ongeveer 500 woorden op 1 bladzijde passen -> 20.000/500 = 40 wordpagina's.


    I am an idiot, I move.

    Valt te zien hoe groot je boek is -wbw-


    Has no one told you she's not breathing?

    Een boek is vaak niet groter dan een A5'je. En je kan bij de pagina instelling precies instellen hoe groot je de pagina wilt hebben, dus kan je op die manier zien hoe het eruit zal zien ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Lettertype 6-10 en dan 1 A4 is zoiets als 2 pagina's uit een boek?

    Ah ik zie dat er in een boek 250 woorden per pagina zit. Dan kan je onafhankelijk van je lettertype en grootte zien hoeveel boekpagina's je uiteindelijke boek zal gaan tellen.
    Dat is dus /250=

    LittlePirate schreef:
    Een boek is vaak niet groter dan een A5'je. En je kan bij de pagina instelling precies instellen hoe groot je de pagina wilt hebben, dus kan je op die manier zien hoe het eruit zal zien ^^


    Bedankt!
    Het ziet er best cool uit in A5. ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Delirious schreef:
    Valt te zien hoe groot je boek is -wbw-


    Food.

    Ik heb hem ingesteld op A5, maar dan heb ik 2 pagina's naast elkaar...

    Best gaaf, ik ben pas op het begin en hij is nu al op 49 A5'jes =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik hoef alleen maar op een knopje te drukken, ergens onderin, dan krijg je het formaat van een gemiddeld boek ;')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Celestial schreef:
    Volgens mij is een A4 gelijk aan 2 bladzijdes.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Boeken zijn er in verschillende maten, dus dat valt eigenlijk niet te zeggen. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Carer schreef:
    Boeken zijn er in verschillende maten, dus dat valt eigenlijk niet te zeggen. ^^


    Daarom zei ik ook: "een gemiddeld boek". :P

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 17:40 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Glasnost schreef:
    Geen idee, volgens mij was een gemiddeld boek zo'n 15.000-20.000 woorden. En als er ongeveer 500 woorden op 1 bladzijde passen -> 20.000/500 = 40 wordpagina's.


    Serieus? Heeft een gemiddeld boek maar zo weinig woorden? In mijn fanfiction hier op Q. heb ik er al 25000 en daarmee ben ik nog geen eens op een kwart. Hmm.

    Maar ik gok dat 1 A4 twee bladzijden van een boek is. Maar dat ligt natuurlijk ook weer volledig aan de opmaak en aan de grootte van het boek zelf.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Celestial schreef:
    Volgens mij is een A4 gelijk aan 2 bladzijdes.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the