• Normaal heb ik op donderdag 8 uur les, maar nu maar 3 uur. Het is om een best droevige reden
    Vorige week is een jongen uit de vierde plotseling overleden en die wordt morgen begraven, dus valt er heel veel uit
    En ditt klinkt misschien lullig, maar ik ben blij dat ik maar 3 uur les heb. Ik heb namelijk toetsweek volgende week en ik moet nog iets voor vaderdag oen, tas inpakken voor weekendje weg etc
    Ik heb de eerste 3 uur vrij, 1 uur les, tussen uur en nog 2 uurtjes les


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb morgen 1t/m5 uur en dan 2 uur tussenuur en dan nog een uur gym --'

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 21:27 ]


    Kill them with kindness.

    Das wel relaxed, ondanks alles.
    Ik zit van kwart over 8 tot kwart over 4 op school, waarna ik nog tot half 6 bijles geef en om 7 alweer ergens anders moet zijn. (huil)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Das wel relaxed, ondanks alles.
    Ik zit van kwart over 8 tot kwart over 4 op school, waarna ik nog tot half 6 bijles geef en om 7 alweer ergens anders moet zijn. (huil)

    Ik normaal ook en dan moet ik om kwart voor 6 weer op de fiets naar Huiswerkbegleiding


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik had vandaag maar 1 uurtjes les. :'D
    Morgen maar 2.

    Fijn, ook al is de reden zo droevig.
    Ik heb morgen gewoon van kwart over acht tot tien over drie school...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik 1e, 2e & derde uur vrij en het 6e uur ook vrij (: Dus ik heb ook maar 3 uur les.. (:

    ik heb proefwerkweek :(


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    boh wat erg,
    Sterkte voor de Familie(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    Ik heb morgen examen van half negen tot kwart voor twaalf. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson