• AMSTERDAM - Geen vlag met schooltas bij huize Hazes. Dré is gezakt voor zijn eindexamen...

    Dit heeft de jonge zanger laten weten aan RTL Boulevard. "Ik heb op 21 juni een herkansing. Dan moet ik een 7,3 halen, dus houd het maar op gezakt..."

    Dré liet eerder al weten dat hij een zangcarrière belangrijker vindt dan een diploma.

    Zus Roxanne hing in januari haar schooltas aan de wilgen. Door de vele optredens met haar broertje had ze geen tijd meer om lessen te volgen. Moeder Rachel moest even slikken, maar begrijpt de keuze van haar dochter wel: "Al vind ik het toch zonde dat ze het niet even afmaakt."


    © De Telegraaf



    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    En dus...?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja, ik hoorde het inderdaad :P


    Life is hard and then we die

    Het is ook maar een mens :'D

    En waarom moet de hele wereld dat weten? best sneu.

    Ach shit happends


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wel een beetje lullig (A)


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Zangcarriere, hahaha laat me even lachen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Balen..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wie is dat? (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ach, dat zingen word het ook niet, want ik heb hem maandag live gehoord, en dat klonk ook niet helemaal zuiver. Sowieso niet als je alleen pappie's liedjes blijft zingen, dan ga je het heus niet maken.


    Alleen maar tranen van geluk

    Jaja, das knap kut ;D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Matthew schreef:
    Zangcarriere, hahaha laat me even lachen.

    Matthew schreef:
    Zangcarriere, hahaha laat me even lachen.


    Shoganai i ne~

    Fellatio schreef:
    Ach shit happends


    Again and again. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    We zullen zien wat hij nog kan doen als die zangcarriere van hem niks wordt lol


    As travars