• Oke. Ik wil dus op msn aan een jongen vragen of hij verliefd is op iemand, maar dan niet te direct zodat het meteen lijkt alsof ik hem leuk vind.. Weet iemand hoe ik het kan vragen? misschien met een omweg ofzo? Asjeblieft help me want ik moet het echt weten T___T"

    xxSam~

    Heel subtiel: 'En, heb jij nog iemand op het oog?'


    Nee jk :'D , Sorry ik zou het niet weten. Ik persoonlijk zou zoiets nooit via msn vragen.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 23:10 ]

    I dunno ... Ik ben meestal gewoon vrij rechtstreeks met dat soort dingen. Mijn omweggetjes zijn niet snel groot, omdat ik me met rekken alleen maar nog ongemakkelijker voel en het dan al snel gewoon skip. Just do it is the best way. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Zoek een aanleiding, ergens wanneer jullie het al over liefde/relaties/dates of zo hebben en dan kun je inderdaad vragen of hij iemand op het oog heeft.(:


    everything, in time

    Gesprek aangaan en dan op gegeven moment zeggen; en hoe zit het in de liefde? ;D
    Zo vragen de meeste het dus opeens aan mij..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    zeg een keer midden in een gesprek: ik moest net opeens denken aan een date van me en zijn stomme opmerkingen. jij ook wel eens zo iets gehad?

    en als hij heeft geandwoord vragen hoe het nu zit bij hem in de liefde :3
    goeie omweg of niet? ^^


    we all deserve to die

    Begin subtiel over een onderwerp dat met liefde te maken heeft en vraag tussendoor of hij nog op iemand is of iemand leuk vindt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.