• Hoeveel geld bespaar je als je legbatterijen hebt i.p.v. graskippen.. Dus zeg maar als je ze minder ruimte geeft enzo?

    Want dat moet ik weten en kan het nergens vinden ;]



    Voor school moest ik 1 hoofdvraag maken en 5 deelvragen, waarmee ik de hoofdvraag zou kunnen beantwoorden, het resultaat:

    Zijn legbatterijen nou echt de beste manier om kippen te houden?

    En dan had ik deze deelvragen:
    - Hoeveel geld bespaar je met legbatterijen i.p.v. dat je ze meer ruimte en dergelijke geeft?

    - Hoeveel schade brengt het toe aan het milieu?

    - Hoe behandelen ze de kippen nou precies?

    - Zijn legbatterijen verboden in Nederland?

    - Wat zijn de voor- en nadelen van legbatterijen?

    Maar aangezien ik de roze vraag niet of moeilijk zou kunnen beantwoorden en hij ook best slecht is, zou ik liever een ander evraag voor in de plaats willen, helaas kan ik niks bedenken. Dus, iemand ideeën?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 14:10 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kijk wat een doos scharreleieren kost en een normale doos? En rekend dan het verschil uit :Y). Of was dat niet de vraag? (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee ;p Als je het zelf houdt zeg maar. Dus je hebt zelf legbatterijen of graskippen, hoeveel bespaar ej ermee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het kost veel minder ruime als je een legbatterij hebt. Alleen kippen kunnen daar helemaal niets. Vrij uitlopende kippen, daarvoor moet je veel meer land aanleggen als je er veel van wilt. Maar hoeveel het bespaart weet alleen de boer precies denk ik x)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ghahaha, i kmoest 5 stomme deelvragen verzinnen om deze vraag daarna te beantwoorden:

    Zijn legbatterijen nou echt de beste manier om kippen te houden?


    En dan had ik deze deelvragen:
    - Hoeveel geld bespaar je met legbatterijen i.p.v. dat je ze meer ruimte en dergelijke geeft?

    - Hoeveel schade brengt het toe aan het milieu?

    - Hoe behandelen ze de kippen nou precies?

    - Zijn legbatterijen verboden in Nederland?

    - Wat zijn de voor- en nadelen van legbatterijen?
    ________________

    Nouja, wss kan ik beter een andere vraag verzinnen, maar ik weet er geen Ö


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Nee ;p Als je het zelf houdt zeg maar. Dus je hebt zelf legbatterijen of graskippen, hoeveel bespaar ej ermee.
    O lol, sorry :3. Wat Rick zegt maar ik zou absoluut niet weten wat dat kwa geld enzo is eigenlijk.


    Wie du mir, so ich dir.

    > Begin bericht aangepast! < ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Geen idee. Wat is de hoofdvraag? (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Stond en staat er nog steeds bij ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.