• Ja ik ben bijna jarig maar ik weet dus echt niet wat ik wil, hebben jullie misschien ideeën (krul)

    EDIT: Ik wil geen nieuwe mobiel haha,

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 17:31 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    BlackBerry.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    BlackBerry.


    All I wanna do is lose control

    Samsung Glaxy S(2) :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Luxure schreef:
    Samsung Glaxy S(2) :Y)
    ik wil geen nieuwe mobiel xd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Waar hou je van?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 17:33 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Waar hou je van?
    Wel van mode enzo, en ehmmm .


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Juggle schreef:
    (...)Wel van mode enzo, en ehmmm .


    Vraag leuke accessoires dan, bijvoorbeeld?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Vraag leuke accessoires dan, bijvoorbeeld?
    Ja maar wat voor ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik krijg een Dior zonnebril?
    Vraag anders een leuke tas?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lipton schreef:
    Ik krijg een Dior zonnebril?
    Vraag anders een leuke tas?
    Dat is wel leuk ja, alleen wat voor een ? en van me opa en oma krijg ik ook altijd best een groot cadeau dus wetenn jullie nog iets ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Juggle schreef:
    (...)Dat is wel leuk ja, alleen wat voor een ? en van me opa en oma krijg ik ook altijd best een groot cadeau dus wetenn jullie nog iets ?
    Schoenen? Horloge? Armbandje? Make-up?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Juggle schreef:
    (...)Ja maar wat voor ?


    Jezus, wat noemt iedereen een dure cadeaus ... Waarom moet het perze zo duur of merksgebonden zijn? :')

    O.T; Idunno, armbandjes, kettinkjes, riemen, schoenen, t-shirts, dingen die je normaal gesproken leuk vind om zelf te kopen bijvoorbeeld?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 17:47 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Jezus, wat noemt iedereen een dure cadeaus ... Waarom moet het perze zo duur of merksgebonden zijn? :')

    O.T; Idunno, armbandjes, kettinkjes, riemen, schoenen, t-shirts, dingen die je normaal gesproken leuk vind om zelf te kopen bijvoorbeeld?
    Ik wil iets specialers ;x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Juggle schreef:
    (...)Ik wil iets specialers ;x


    Dan zul je toch zelf moeten meedenken met me, het zijn jouw cadeaus uiteindelijk. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dan zul je toch zelf moeten meedenken met me, het zijn jouw cadeaus uiteindelijk. :'D
    haha, ik ben al de hele tijd aan het denken wat ik wil xd.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co