• Ik had net een bijeenkomst van mijn werk. Ik werd daar uitgelachen en er werd naar me gewezen en over me geroddeld. Al die mensen kennen elkaar al van vorig jaar. Dus ik kwam helemaal overstuur thuis in tranen. Bijna een half uur zitten janken. En gelukkig heb ik mijn contract nog niet op de bus gedaan en dat ga ik niet doen. Ik ga mezelf niet 5 weken lang laten vernederen en pesten. Mijn zelfvertrouwen was eindelijk een beetje op peil, dus ik trek dat niet vlak voordat ik aan mijn Rechten studie begin. Zo, dat moest ik echt even kwijt!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    waarom hadden ze je uitgelachen dan ;o
    ik vind dat echt super flauw van hun hoor.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    wat erg voor je


    You can't not look cool with a crossbow.

    xoxoxoxoxo schreef:
    waarom hadden ze je uitgelachen dan ;o
    ik vind dat echt super flauw van hun hoor.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik snap al sowieso niet waarom je iemand uit zo lachen. Niks van aantrekken hoor! Je bent zoals je bent en je moet niet veranderen voor iemand anders. Voor de mensen hier op quizlet ben je perfect :3

    ja.. en dan wordt je zelfvertrouwen zeker weer in een pijl naar beneden geduwd..
    ken ik, ken ik...


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ach lieve Anne toch!
    Zij zijn het niet waard hoor!
    (wedding)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mooi dat je het contract nog niet had opgestuurd. Je kunt wel leukere collega's vinden. (:


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    xoxoxoxoxo schreef:
    waarom hadden ze je uitgelachen dan ;o
    ik vind dat echt super flauw van hun hoor.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Het is wel heel makkelijk, een hele groep tegen één iemand ><
    Probeer je er niets van aan te trekken, en gelukkig dat je je contract niet op de bus hebt gedaan!
    Oeh, rechten! Nice (:

    Wat belachelijk van hen, serieus! ;x
    Niets van aan trekken, jij bent beter dan dat.


    effort never betrays you

    ik vind dat zo laag.. met zn allen voelen ze zich wel sterk ja :@ niks van aantrekken hoor! jij bent veel beter dan dat


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wauw, wat ontzettend kinderachtig.
    Maar daar moet je gewoon ver boven staan hoor.

    omg hoe kinderachtig kan je zijn!
    kom op die stelletje debieln zijn toch geen kleuters meer??
    sorry hoor maar als ik bij jou geweest was had ik ze even goed de waarheid gezegt en gezegt dat jij 1000x beter bent dan al die stelletje debielen bij elkaar!

    zoo dat moest er even uit!(A)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    oh my god wat flauw. ;s


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Waarom wist ik dat niet? Oh Anne laat ze doen. Ze zijn het niet waard. Ze zijn dom als ze zo reageren. Iemand uitlachen en vernederen is laag en jij bent zo veel meer. Je mag je niet laten doen, schat. Bijt van je af!
    En als er iets is, ik zal altijd naar je luisteren!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.