• Ik heb namelijk heel veel krullen,veel haar en dikke haren.Iemand?

    GEWOON HAARLAK NA HET STIJLEN GEBRUIKEN!


    Lalalalalalalala.

    Ik ging het eens stijlen, en voor ik helemaal klaar was zaten de eerste plukken alweer helelmaal wijd uitelkaar in de pluis en krul..

    Bij mij is niet stijlen mooier dan wel xD

    Of die tang was super slecht..

    Ik zou juist wel eens krullen willen hebben.

    (ik heb stijl haar)


    It's heavy but you are not the only one

    buuh ik moet ook elke dag mn haar stijlen..
    allen op school krult het alweer maar ik heb wel shampoo en spul en anders spul en conditioner en haarlijk om je haar stijl te krijgen maar het werkt allemaal nix.. :S
    maarja, ik heb ook altijd een knot in mn haar op de fiets, dan gaat het minder door de war en dan moet ik het op school weer borstelenen aan de onderkant en dan weer haarlak indoen [mn tas zit bomvol.. x'D] en dan is het zo ongeveer wel stijl. :)


    AAP

    Ik heb namelijk heel veel krullen,veel haar en dikke haren.Iemand?


    Ja, je kan het permanent laten stijlen.

    voordelen: Het is een jaarlang bijna helemaal stijl.

    Nadelen:
    Het is voor mij al 525 euro geweest (met schouderlang haar).
    Je meot het wel weer bij stylen na een tijdje.

    ik doe myn hare elke dag, kan je nie helpe!!! (huil) xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Als je haarlak na het stijlen d'r op doet,dan kun je ook gewoon in de regen fietsen met stijl haar

    Was het maar zo. Ik heb van mezelf pijpekrullen, als ik het stijl en dan in de regen fiets heb ik meteen weer zn krullekop ¬¬


    Bored.

    Heel heet doen. Dan hoef je het elke dag maar een beetje bij te stijlen zegmaar.
    Wat ook helpt is mousse erin gooien, en dan stijlen.

    ik heb ook , heel dik krullend haar, das egt kut, en ik wil ook een stijltang maar van me ma moet ik er dan zelf een kopen, of ze moet eerst weten wat het resultaat is of het egt wel werkt ;S


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    ut werkt wel by sommige maar by my niet want ik heb ook heel dik krullen haar en de volgende dag was het wel weer gekrult maar ligt denk ik gwn aan styltang

    ik moet het ook iedre dag stijlen

    Permanent laten stijlen bij de kapper...


    Camille :')


    niet te veel wassen want dat is slecht voor je haar, en als het nat is gaat het meer krullen. en ook niet te veel kammen want daar gaat het (bij mij altijd) extra van krullen en raar doen.

    Uhm ik heb zelf ook heel veel krulle nzo maa ik moet ze ook elke dag uit style maar bij de kapperkan je zo een bus kopen met een soort spul in en als je dat op je haren doet en dan stijlt dan zijn ze langer stijl , lijkt het net alsof je van de kapper terug komt ^^ xx