• komt even een lang verhaaltje (A)

    ik zit op het ROC opleiding onderwijssasistent ( weetjedatookweer)

    nou ons jaar is verdeeld in 2 groepen, onze groep heeft best veel contact met de andere groep dus het is bijna een klas zeg maar (A)

    in die andere klas zit een jongen we noemen heb even L.
    nou hij vertelde pas aan een deel van onze klas dat hij sexueelgeimitimideerd wordt door een oudere man ( dat kwam ter spraken, niet dat hij binnen kwam en zei jongens ik moet iets vertellen (A)) en ja nu gaan jullie allemaal zeggen hij moet naar de politie. nou dat durft die dus niet omdat die man allemaal bedreigingn stuurt. ik heb met L niet zoheel veel contact maar ik heb een stiekeme cruch op hem.

    ik heb 1 jaar geleden ook niet echt iets leuks meegemaakt waardoor ik ook bij slachtofferhulp enzo heb gezeten en ik uiteindelijk een boekje moest bijhouden waarin ik heel mijn verhaal van het begin tot het einde ging inschrijven. dat helpt bij mij nu zoveel dat ik het langzaam aan het verwerken ben.

    nu denk ik dus stiekum bij mezelf, zou ik voor hem ook zon boekje kopen en die geven en dan zeggen van probeer hier de dingen in te schrijven miss helpt t ??

    k weet niet of dat dom is (A)

    of heeft iemand miss nog andere ideeen.??

    :$


    So Wrong, It's Right <3

    k begrijp het probleem , kmoet zelf ook naar slachtofferhulp. Ik vind het idee van zo'n boekje echt goed. Het gaat voor hem ook gemakkelijker zijn. Maar misschien als hij zelf naar slachtofferhulp gaat dat het ook beter gaat zijn voor hen Die mensen hebben ook zwijgplicht en mogen niks aan de politie zeggen. Die mensen daar gaan hem ook kunnen helpen om afstand te nemen van die man en dan eventueel voor later het te melden aan de politie. Maar als ik jou was zou ik misschien eens met hem zelf praten apart en vragen of hij er wil over praten zoiets lucht altijd op. -Gosh mijn reactie is lang hopelijk was hij nuttig-
    Ik vind het best wel kut voor die jongen :(

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 16:06 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey