• Weet even niet hoe je begeleiding spelt, misschien wel goed.

    Nou ik bel vandaag mijn begeleiding op, om te vragen of ze me band willen plakken, zegt de man ja sorry maar ik heb geen tijd, vraag jerry maar, die kan dus echt niet plakken... (Ik zelf ben daar echt niet handig in.)
    Maar als ik iets vraag, zeggen ze ja het komt wel.. Dan denk ik echt wat voor begeleiding ben je dan.. Ze beloven van alles maar komen echt nooit iets na... Bijna nooit dan.. (Ik woon zelfsstandig begleid.)
    Vraag ik of ik me pinpas mag hebben voor een dag, zeggen ze ja maar dan maak je geld ook meteen op, dat is niet zo!! Zei hebben mijn pinpas, en ik doe ook altijd bootschappen.
    Ik wil gewoon gaan winkelen met mijn moeder, mag ik nog geen eens me pinpas, dan geef ik die s'avonds toch gewoon weer terug..
    Ze hadden ook beloofd om met me te gaan koken, of iets anders, dan bellen ze de laatste minuut weer af.
    Nou ik ben daar nu zo boos over.

    Sorry ik moest dit er even uit. (:


    What is youre favo scary movie?

    Dat van die band snap ik nog wel. Daar kan die man ook niks aan doen, right? Maar dat van die pinpas; wtf het is toch jouw geld? :'D

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 11:12 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Das echt kut, kun je geen klacht indienen ofzo?


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    Das echt kut, kun je geen klacht indienen ofzo?


    Heb ik ook al gedaan, maar dan maken ze weer beloftes en dat doen ze toch niet, en mijn ouders zijn er ook al klaar mee.. :S


    What is youre favo scary movie?

    Matthew schreef:
    Dat van die band snap ik nog wel. Daar kan die man ook niks aan doen, right? Maar dat van die pinpas; wtf het is toch jouw geld? :'D
    Ze zijn een soort van curators die daar dan over gaan. @OT: Maar idd dat is wel echt vervelend voor je dat ze je daarin niet vertrouwen. Misschien maar eens een gesprek met ze aangaan? Desnoods met je moeder erbij, dat het in ieder geval enigzins overtuigend overkomt?


    Wie du mir, so ich dir.