• Ik was zonet op Youtube Thanks For The Memories aan het kijken (zeg maar niets ik ben sinds kort FOB verslaaft),maar plots moest mijn pa even mijn kamer binnen zijn om iets te vragen zegt hij plots;heee...ik ken die mannen van ergens,zijn die 2 of 3 jaar geleden in belgië geweest.Ik dus eeeeh ja.Aaaah die zijn in de winkel(waar hij werkt) binnen geweest.(mijn pa werht in een winkel vlak bij het hilton)
    En ik kom dat nu pas te weten o:...ik ben jaloeeers!(blijkbaar heeft hij ook een babbeltje gedaan met Pete o: )

    maar ja om het nuttig te maken is er iets waar jullie pas na 2/3 jaar acterkomen??

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 17:21 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    haha, ik ben ook FOB verslaafd, kwam er vorig jaar achter dat de band gestopt was... Like, al een poosxD
    Of dat ik er pas na 2 jaar achter kwam dat ik Pien al heel lang in real life kende, of dat die Lisa Pien was... zeer beschamendxD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik heb iets waar ik pas na 10 jaar achter ben gekomen: Dat ik HP super vind!


    Define "good".

    StarWind schreef:
    haha, ik ben ook FOB verslaafd, kwam er vorig jaar achter dat de band gestopt was... Like, al een poosxD
    Of dat ik er pas na 2 jaar achter kwam dat ik Pien al heel lang in real life kende, of dat die Lisa Pien was... zeer beschamendxD
    Da suckt echt da ze gestopt zijn ):


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    GinnyWright schreef:
    Ik heb iets waar ik pas na 10 jaar achter ben gekomen: Dat ik HP super vind!
    Dus je was 2 jaar toen je HP super vond maar zelf had je dat nog niet door?? :')


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik kom in een clipje voor van FOB, weliswaar gecensureerd, maar ik kom erin voor. :)


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    Ik kom in een clipje voor van FOB, weliswaar gecensureerd, maar ik kom erin voor. :)
    Welke clip o:???En hoe heb je dat geflikt?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 17:27 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    (...)Welke clip o:???En hoe heb je dat geflikt?
    Puur toeval. Alpha Dog. Wanneer je al die meisjes hoort schreeuwen sta ik daar ook ergens tussen. (Het zijn beelden van de TMF Awards 2008 Red Carpet)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 17:41 ]


    Get outta my head!