• Aangezien ik eigenlijk helemaal geen hobby heb en het best vrij zielig is om heelder dagen tv te kijken of op de computer te zitten vond ik wel dat het tijd was om een hobby te zoeken.=)
    Dus ja, wat is jullie hobby? Wie weet haal ik daar wel inspiratie uit =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn hobby is schrijven. Uh.
    En muziek. CD's, ook.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Mijn hobby is schrijven, haha. En ik besteed ook veel tijd aan voltige. Dat is turnen op een paard. Maar daar moet je net van houden, haha. Daar hoef je niet lenig voor te zijn, dat komt vanzelf:Y) Maar als je turnen niets vind, dan lijkt me dat ook niet iets voor je, haha.

    Ga naar vriendinnen toe en kijk wat hun dagelijkse bezigheden zijn:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    - Lees een aantal boeken die je leuk vind/lijkt
    - Of ga leuke films kijken
    - Zet muziek aan en leer de teksten uit je hoofd :3
    - Kijk op internet of je leuke concerten/festivals vindt en ga daar heen [als je geld hebt tenminste ;p]

    En mijn hobby... Tja ik dans [streetdance] maarja als t dalijk vakantie is, dan heeft t dansen ook vakantie ;p Verder teken ik nog wel eens, en ik doe aan poi, hoewel ze de laatste tijd alleen maar in de kast liggen stof te vangen ;'D


    Inspiration can hit you any time

    Ik teken en speel volleybal :')


    It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.

    Infinitum schreef:
    Mijn hobby is schrijven, haha. En ik besteed ook veel tijd aan voltige. Dat is turnen op een paard. Maar daar moet je net van houden, haha. Daar hoef je niet lenig voor te zijn, dat komt vanzelf:Y) Maar als je turnen niets vind, dan lijkt me dat ook niet iets voor je, haha.

    Ga naar vriendinnen toe en kijk wat hun dagelijkse bezigheden zijn:Y)

    Lijkt me best gevaarlijk x'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik speel piano, hang vaak rond met vrienden en ik hou van gamen/films kijken. :3


    your eyes are like stars in the night.