• Vind jij Sneep goed of slecht?
    Als je een mening hebt schrijf dan ook op waarom a.u.b:

    Ik vind Sneep.....
    Omdat.....


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Sneep is goed, Omdat een te lang verhaal dat ik niet wil gaan typen :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind Sneep een goed persoon, omdat hij met gevaar voor eigen leven spioneerde voor de Orde van de Feniks en uiteindelijk heeft meegeholpen aan de ondergang van Voldemort. Undercover, wat misschien nog wel moeilijker is omdat ook de kant waaraan je werkelijk staat denkt dat je slecht bent.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind Sneep goed
    Omdat, eigenlijk weet ik niet echt waarom, hij is gewoon goed.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Defensive schreef:
    Ik vind Sneep een goed persoon, omdat hij met gevaar voor eigen leven spioneerde voor de Orde van de Feniks en uiteindelijk heeft meegeholpen aan de ondergang van Voldemort. Undercover, wat misschien nog wel moeilijker is omdat ook de kant waaraan je werkelijk staat denkt dat je slecht bent.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Goed, omdat het in de boeken wordt uitgelegd..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Defensive schreef:
    Ik vind Sneep een goed persoon, omdat hij met gevaar voor eigen leven spioneerde voor de Orde van de Feniks en uiteindelijk heeft meegeholpen aan de ondergang van Voldemort. Undercover, wat misschien nog wel moeilijker is omdat ook de kant waaraan je werkelijk staat denkt dat je slecht bent.

    Sneep is goed, maar als ik moet gaan neerzetten waarom dan wordt deze reactie wel heel erg lang :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sneep is gewoon een motherfucking pimp. No reasons.

    Defensive schreef:
    Ik vind Sneep een goed persoon, omdat hij met gevaar voor eigen leven spioneerde voor de Orde van de Feniks en uiteindelijk heeft meegeholpen aan de ondergang van Voldemort. Undercover, wat misschien nog wel moeilijker is omdat ook de kant waaraan je werkelijk staat denkt dat je slecht bent.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Chevalric schreef:
    Goed, omdat het in de boeken wordt uitgelegd..


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind Sneep ook goed, het wordt in het laatste boek wel duidelijk met die herinnering van hem. Maar ik vraag me gewoon af wat jullie denken(flower)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Defensive schreef:
    Ik vind Sneep een goed persoon, omdat hij met gevaar voor eigen leven spioneerde voor de Orde van de Feniks en uiteindelijk heeft meegeholpen aan de ondergang van Voldemort. Undercover, wat misschien nog wel moeilijker is omdat ook de kant waaraan je werkelijk staat denkt dat je slecht bent.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Goed, omdat hij Perkamentus en de Orde helpt en spioneert, wat héél moeilijk is volgens mij


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik weet niet eens wie dat is, dus ik kan hier niet over mee praten haha.

    Ik heb de boeken niet gelezen dus ik ken alleen zijn gedrag uit de films en daaruit heb ik een conclusie gemaakt: ik snap niks van die vent.


    -