• The Pretty Reckless?
    Ze zijn vooral bekend door actrice/zangeres Taylor Momsen


    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 20:33 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik had wel eens van ze gehoord, maar kende de muziek niet.

    Mag ik overigens zeggen dat ik het een beetje standaard vind? Het klinkt allebei alsof ik het al eerder hebt gehoord. En dan niet op een 'hé! Dat kan ik! 8D'-manier, maar op een 'oh, dat weer...'-manier.

    Sowrrey voor de mensen die fan zijn.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Reindeer schreef:
    Ik had wel eens van ze gehoord, maar kende de muziek niet.

    Mag ik overigens zeggen dat ik het een beetje standaard vind? Het klinkt allebei alsof ik het al eerder hebt gehoord. En dan niet op een 'hé! Dat kan ik! 8D'-manier, maar op een 'oh, dat weer...'-manier.

    Sowrrey voor de mensen die fan zijn.

    Nee, joh, je mag zeggen wat je ervan vind;) No hard feelings!
    Ik hou gewoon van dit soort muziek, jij niet, niet erg toch?


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik wel, al ben ik meer fan van Taylor Momsen zelf, dan van The Pretty Reckless. Ze stonden pas in Nederland, maar ik kon niet gaan vanwege examens (:


    Some people make the world special just by being in it

    ZACK schreef:
    Ik wel, al ben ik meer fan van Taylor Momsen zelf, dan van The Pretty Reckless. Ze stonden pas in Nederland, maar ik kon niet gaan vanwege examens (:

    Klopt, in Paradiso. Ik wilde graag gaan, maar toen de kaartverkoop begon, raakte de site overbelast. Toen ik er eindelijk doorheen kon komen, waren de kaartjes al uitverkocht. :|


    I was an angel living in the garden of evil

    Ikke!
    Ik ga ze trouwens zien op werchter dit jaar. (:


    Get outta my head!

    505 schreef:
    Ik heb iets tegen Taylor en ik vind de muziek ook totaal niks.


    Ik ook, ik vind het nogal hoerig en dom dat ze haar topje omhoog ging doen tijdens haar optreden.
    Maarja, als dat haar manier van zichzelf/haar muziek verkopen is, moet ze dat maar doen :')


    As travars

    Leeds schreef:
    (...)

    Ik ook, ik vind het nogal hoerig en dom dat ze haar topje omhoog ging doen tijdens haar optreden.
    Maarja, als dat haar manier van zichzelf/haar muziek verkopen is, moet ze dat maar doen :')

    Tja, weetje, dat moet ze allemaal zelf maar weten, toch? Ik vind de muziek gewoon leuk. (Ik zeg niet dat jij het niet niet leuk mag vinden hoor!)


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik ben geen fan van haar stem. :')


    wth.

    Lovelyxxx schreef:
    (...)
    Yeah, jij bent cool ;)


    Dankje (:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ze zijn wel leuk op zich, maar Taylor doet er écht alles aan om er zo ''rocky'' mogelijk uit te zien.

    ik ken ze niet en vind zr ook niet leuk

    Saade schreef:
    Ik ken ze niet


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind ze vet!
    Ik heb meteen hun Discography gedownload.

    Ja, ik was gisteren aan het overwegen om hun album te kopen, maar ik ga het toch niet doen hoewel ik ze goed vind.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    joah IK!


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?