• Ik las net dat Andy Six ( De zanger van Black veil brides ) 3 dribben heeft gebroken bij een concert. Hij wou van een muurtje afspringen en weer op het podium terecht komen waardoor het mis ging. Hij knalde met zijn ribben tegen de muur en viel er tussen in.

    Hier een filmpje en meer informatie. ( Doe wel je geluid uit want het geluid stoort heel erg!) :
    http://www.altpress.com/news/entry/andy_biersack_of_black_veil_brides_injures_ribs/

    Poor Andy.(no_chears)
    Ik hoop dat hij er snel weer boven op komt! (:


    Sometimes it's best not to care.

    Dat komt ervan als je veel te mager bent en dan probeert te doen wat de hardcore kids doen, eh.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ahwww D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    NAZIPUNK schreef:
    Dat komt ervan als je veel te mager bent en dan probeert te doen wat de hardcore kids doen, eh.

    Ik ben het met je eens dat hij té mager is. Maar ik vind het alsnog rot voor hem. (no_chears)


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Ik ben het met je eens dat hij té mager is. Maar ik vind het alsnog rot voor hem. (no_chears)

    Nooit gezegd dat ik het niet rot vind, maar ja, he saw it coming.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    o-O ik zag die filmpje en kreeg er zelf gwn pijn bij o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Nooit gezegd dat ik het niet rot vind, maar ja, he saw it coming.

    Jaa ik snap ook niet waarom hij zo hoog springt. Dan kun je verwachten dat er wat fout gaat ;o


    Sometimes it's best not to care.

    Fellatio schreef:
    o-O ik zag die filmpje en kreeg er zelf gwn pijn bij o-O

    Jaa. Ik dus ook! o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Jaa ik snap ook niet waarom hij zo hoog springt. Dan kun je verwachten dat er wat fout gaat ;o


    Mwah hoog ligt er niet aan.. hij sprong iets te ver naar voren


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Mwah hoog ligt er niet aan.. hij sprong iets te ver naar voren

    Hij sprong zittends ofzo. Hij had net zo goed recht op kunnen blijven staan en dan springen. Ik denk dat het dan goed gekomen was ;o


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Hij sprong zittends ofzo. Hij had net zo goed recht op kunnen blijven staan en dan springen. Ik denk dat het dan goed gekomen was ;o


    Denk het ook.. hooguit door zijn enkels gegaan of zo.. of iets verzwikt.. ofzo denk ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zat echt zo: Omg, Omg, neeee niet doen, Omg omg
    En toen ie viel had ik zoiets van aaaau O.o
    En daarna Poor Andy


    Only those who listen can hear

    Blunderrr. Maar wel sneu. (cat)


    Numbers.

    Ik krijg zelf pijn van het filmpje..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Auwtjs,
    -wrijft over nu pijnlijk voelende ribben-


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Waarom doet 'ie dat dan ook.
    Sorry, maar iedere mongool ziet dat dat niet gaat. Als je er zo van af wil springer moet je wat meer ruimte hebben, en anders moet je je op je buik er van af laten glijden, ofzo (of gewoon springend vanuit een staande houding, maar dan is het misschien wat hoog).

    Eerlijk gezegd vind ik het zijn eigen schuld, en heb dus ook geen medelijde met hem. Moet hij maar niet stoer proberen te doen.
    Sorry voor fans enzo.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 10:07 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.