• Hoe lang duurt het ongeveer voor je concerttickets thuis toegestuurd krijgt? Ik en men vader hebben ongeveer anderhalve maand geleden tickets besteld voor het concert van het george micheal,speciaal voor de verjaardag van mijn moeder. Maar die tickets zijn nog altijd niet aangekomen? ik kan me ook niet meer herinneren hoe lang het normaal duurt, want meestal bestelt iemand anders ze voor me :'D

    Het was trouwens mijn idee, men moeder is gek op de muziek van george micheal, dus dat wordt het perfect verjaardagscadeau, als die tickets ooit toekomen ten minste.. :Y)
    EDIT: Ik heb ze vandaag ontvangen, haha echt toevallig :')!!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 10:24 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    xIbrahim schreef:
    (...)

    Dat is best wel onslim.

    Die site staat bekent, om Fraude en nietlevering.
    Is het geld al van jullie rekening af?
    jaaa... :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)jaaa... :/


    Geen zorgen, teleticketservice staat er juist om bekend dat ze betrouwbaar zijn. Mag ook wel, gezien alle grote zalen enal met ze werken. Daar zijn bepaalde regels aan verbondenen die leven ze gewoon na. Tenminste voor zover ik het weet.

    Ik zou gewoon even bellen en er naar vragen (:

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 11:34 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Geen zorgen, teleticketservice staat er juist om bekend dat ze betrouwbaar zijn. Mag ook wel, gezien alle grote zalen enal met ze werken. Daar zijn bepaalde regels aan verbondenen die leven ze gewoon na. Tenminste voor zover ik het weet.

    Inderdaad :'D. Zoek naar een FAQ van teleticketservice en zoek naar wat er gebeurt indien je je tickets niet hebt ontvangen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Seel schreef:
    (...)jaaa... :/


    Ik zou even bellen , anders hun aangeven


    Firm believer of all that is magic

    Courtesan schreef:
    (...)

    Geen zorgen, teleticketservice staat er juist om bekend dat ze betrouwbaar zijn. Mag ook wel, gezien alle grote zalen enal met ze werken. Daar zijn bepaalde regels aan verbondenen die leven ze gewoon na. Tenminste voor zover ik het weet.

    Ik zou gewoon even bellen en er naar vragen (:
    Misschien heb je gelijk, ik heb altijd al tickets besteld in het sportpaleis en komen ze pas toe een maandje voor het concert ofzo ^^! george michael is ook anders dan zeg maar clouseau XD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Courtesan schreef:
    (...)

    Geen zorgen, teleticketservice staat er juist om bekend dat ze betrouwbaar zijn. Mag ook wel, gezien alle grote zalen enal met ze werken. Daar zijn bepaalde regels aan verbondenen die leven ze gewoon na. Tenminste voor zover ik het weet.

    Ik zou gewoon even bellen en er naar vragen (:


    Er is al een keer Fraude geweest bij hun.


    Firm believer of all that is magic

    xIbrahim schreef:
    (...)

    Er is al een keer Fraude geweest bij hun.


    Oh! Net als bij élk ander bureau. Dat kan altijd gebeuren, al is het maar doordat verkeerde tickets zijn aangeleverd. Betekent niet meteen dat ze er om bekend staan. Één keer is écht geen reden om ze meteen als onbetrouwbaar te bestempelen. Één keer is al héél wat minder dan bij het gemiddelde bureau wat je op het internet vindt. Teleticketservice is juist één van de betrouwbaarste die je kunt vinden en degene die elke show aanraad om je tickets van te kopen. Dus.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat is wel erg lang. :/
    Mss moet je es bellen naar het Sportpaleis zelf ofzo voor informatie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Chevalric schreef:
    Bij mij duurde het drie dagen..


    Hope goes lost but never dies.

    Anderhalve maand is wel lang, maar ik zag een reactie waarin stond dat ze één week van te voren leveren, en dat klopt, misschien is dat het geval bij jou? (:
    anders heb je een klein probleempje...


    Destroy what destroys you.

    OHMYJOSH schreef:
    Anderhalve maand is wel lang, maar ik zag een reactie waarin stond dat ze één week van te voren leveren, en dat klopt, misschien is dat het geval bij jou? (:
    anders heb je een klein probleempje...
    ja denk ik ook, want ze zijn al betaald :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Gewoon bellen? :') Dan weet je het zeker.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Seel schreef:
    (...)teleticket service denk ik, het is een concert in het sportpaleis. ok shit, die tickets waren echt niet goedkoop o.O


    Hmmm, ken ik niet o.O


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Dat had ik ook. Maar toen bleek dat ik op e-ticket had geklikt en dat je die dus uit moet printen ;$


    To infinity and beyond •

    Misschien zijn de tickets gewoon nog niet verzonden, omdat ze nog niet beschikbaar zijn. Maar je belt ze best is, of stuur een mailtje (:


    Let us die young or let us live forever.