• Dus niet..
    Eerst had ik me verslapen - en ik had überhaupt al nauwelijks geslapen - en miste ik mijn bus. Ik nam te volgende en was 10 minuten te laat, terwijl ik schoolexamens had. Die kerel was kei boos op mij en ik moest heel erg haasten om er nog iets van te maken.
    Daarna had ik een ander schoolexamen en ik snapte er helemaal niks van. Ik staarde onbegrijpend naar zo'n vraag en viel toen in slaap. Ik werd een half uur later wakker - niemand die mij even wakker maakte natuurlijk - en toen vulde ik een paar antwoorden in. Ik leverde mijn examen in en ben weer verder gaan slapen, hahaa.
    Dat eerste examen zal nog wel een zesje worden denk ik, maar die andere wordt hoogstens een twee.
    Al met al vond ik het best een geslaagde dag. En hoe is/was jullie dag? (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    heb je geslapen tijdens je examen? OMG DAT IS ZO FREAKING COOL.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    heb je geslapen tijdens je examen? OMG DAT IS ZO FREAKING COOL.


    Hahaa, dankje. De meeste mensen zijn dat wel gewend van mij in de lessen, maar tijdens schoolexamens hadden ze zelfs van mij niet verwacht. Ergens ben ik best trots, hahaa. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    (...)

    Hahaa, dankje. De meeste mensen zijn dat wel gewend van mij in de lessen, maar tijdens schoolexamens hadden ze zelfs van mij niet verwacht. Ergens ben ik best trots, hahaa. :3


    hahaha, en ik zo blij dat het zo goed ging vandaag! (a')


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Haha, doet me denken aan een jongen van het zesde die tijdens deze examens al twee keer onze klas is binnen gekomen "Weten jullie waar mijn klas is?" En dan zo heel relaxt, dat zou ik niet kunnen. :9~


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    wow, het moet je maar overkomen zeg :o


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    :'D geslapen tijdens je examen :'D
    en ik heb me vandaag gesneden in me vinger _O_(zie topic)


    Shoganai i ne~

    Tuala schreef:
    Haha, doet me denken aan een jongen van het zesde die tijdens deze examens al twee keer onze klas is binnen gekomen "Weten jullie waar mijn klas is?" En dan zo heel relaxt, dat zou ik niet kunnen. :9~


    Hahaa, dat overkomt mij ook wel eens. Dan ben ik te laat en ga ik zo'n klas binnen, blijken daar brugklassers te zitten. Kijken ze me zo aan. Ik: Wat? Blijven ze kijken.. En dan zegt zo'n leraar: Je mag er wel bij komen zitten hoor. En dan zit ik daar een half uur, kei gezellig, en ga ik door naar mijn eigen klas. Dan vragen ze: Waar was je? Dan zeg ik rustig: ik heb even bij een brugklasje les gevolgd, heel gezellig (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    BePretending schreef:
    :'D geslapen tijdens je examen :'D
    en ik heb me vandaag gesneden in me vinger _O_(zie topic)


    I know, daar had ik op gereageerd van die geo.. dat was dus tijdens mijn 2e examen, toen ik heel even wakker was. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    (...)

    Hahaa, dat overkomt mij ook wel eens. Dan ben ik te laat en ga ik zo'n klas binnen, blijken daar brugklassers te zitten. Kijken ze me zo aan. Ik: Wat? Blijven ze kijken.. En dan zegt zo'n leraar: Je mag er wel bij komen zitten hoor. En dan zit ik daar een half uur, kei gezellig, en ga ik door naar mijn eigen klas. Dan vragen ze: Waar was je? Dan zeg ik rustig: ik heb even bij een brugklasje les gevolgd, heel gezellig (:

    Haha, ik wou dat dat op onze school zo ging, toen ik eens binnenkwam om te vragen waar mijn klas was, had ik nauwelijks twee woorden gezegd of de leerkracht zei "Nee, weg, weg!" (cat)
    En een andere keer moest ik terug naar buiten omdat ik niet geklopt had.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sapphira schreef:
    (...)

    Hahaa, dat overkomt mij ook wel eens. Dan ben ik te laat en ga ik zo'n klas binnen, blijken daar brugklassers te zitten. Kijken ze me zo aan. Ik: Wat? Blijven ze kijken.. En dan zegt zo'n leraar: Je mag er wel bij komen zitten hoor. En dan zit ik daar een half uur, kei gezellig, en ga ik door naar mijn eigen klas. Dan vragen ze: Waar was je? Dan zeg ik rustig: ik heb even bij een brugklasje les gevolgd, heel gezellig (:


    ik voel me aangesproken bij het woord brugklasser. x'd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tuala schreef:
    (...)
    Haha, ik wou dat dat op onze school zo ging, toen ik eens binnenkwam om te vragen waar mijn klas was, had ik nauwelijks twee woorden gezegd of de leerkracht zei "Nee, weg, weg!" (cat)
    En een andere keer moest ik terug naar buiten omdat ik niet geklopt had.


    whaha, overkomt me zo vaak! :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    ik voel me aangesproken bij het woord brugklasser. x'd


    Hahaa, ik ook. Maar ik zit in de 4e dus eeehh.. Maar ik vind het altijd heel gezellig bij de brugklassers. Ik breng daar echt de helft van mijn lestijd door (geen grapje, serieus waar).


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ben je echt in slaap gevallen tijdens je examens???!? MIJN GOD! Whaha.
    Mijn dag was wel goed denk ik, ik zoek wel ruzie met zo een jonge uit mijn klas maar voor de rets niks belangerijks. Gewoon normaal..!xD

    Tuala schreef:
    (...)
    Haha, ik wou dat dat op onze school zo ging, toen ik eens binnenkwam om te vragen waar mijn klas was, had ik nauwelijks twee woorden gezegd of de leerkracht zei "Nee, weg, weg!" (cat)
    En een andere keer moest ik terug naar buiten omdat ik niet geklopt had.


    Hahaa, gebeurt mij soms ook. maar meestal val ik binnen bij mijn favo lerares, dus dan mag ik blijven. Dat vindt zij net zo gezellig als ik. Soms moet ik zelfs dingen uit gaan leggen zodat zij even op facebook kan, hahaa.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mile schreef:
    Ben je echt in slaap gevallen tijdens je examens???!? MIJN GOD! Whaha.
    Mijn dag was wel goed denk ik, ik zoek wel ruzie met zo een jonge uit mijn klas maar voor de rets niks belangerijks. Gewoon normaal..!xD


    Normaal.. Bleeergh wat saai. (: Ik zoek altijd ruzie met Berend (kleine zogenaamd stoere kerel), was wel leuk vandaag. Hij zat mij blijkbaar aan te staren terwijl ik sliep. Werd ik wakker, het eerste wat ik zag was zijn grijnzende kop, toen viel ik van mijn stoel af hahaa. Je had de kop van die surveillant moeten zien, prijsloos. Berend en ik lachten ons helemaal dood en iedereen: Sssssstjh (:


    Have you ever been alone in a crowded room?