• Welke boeken serie vind jij echt leuk, besides Twilight en Harry potter?
    Ik zelf vind de Gemma doyle serie echt geweldig en het huis van de nacht vind ik ook wel leuk. :]

    Ella.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Gossip Girl.


    “Love is a contradiction.”

    De Hongerspelen


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    De Hongerspelen, Wicca, Huis van de Nacht en vast nog wel meer x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    De dollanganger serie


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Darren Shan - Demonata - Artemis fowl - Geheimen van de onsterfelijke Nicolas Flamel - Eragon saga - Twilight saga - Stravaganza - Verkozen - Voor ik doodga - Bezwering - Betoverd - Wolf Brother saga - Middernachters - Gave van Katsa/Graceling - Verraad in de Dalen/Fire - de Hongerspelen - Vlammen - Spotgaai - Huiver - Fluister - De stad van Dromende boeken - Evermore - Blauwe Maan - Gone saga - Fallen - Kwelling - Pretty little liars - het Oneindige verhaal - Drakenklauw - Mijn reis met Jake - Heartbeat - Aanwezig - Stolen - Matched - Drift - het Spel
    Die zijn allemaal leuk :Y)
    ook al zijn sommige gewoon boeken


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Darren Shan vond ik vroeger echt heel mooi, maar ik moet ze nodig eens herlezen. Voor de rest lees ik niet echt series, denk ik.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    de Stieg Larsson trilogie _O_


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    The Vampire Diaries.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 13:23 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Astronauts schreef:
    De Hongerspelen

    Ik ken er verder geen :X


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Gossip Girl/It-Girl
    verder geen lol


    As travars

    De Hongerspelen, Tunnels, Darren Shan, Demonata, De Heksenoorlog, De Grijze Jager, Wicca, Charmed.
    Dat is het wel zo'n beetje, denk ik.

    House of Night, Fallen novels, die serie van Shiver, Gemma Doyle, Kronieken van Calypso, De Wereld van Darren Shan, Wicca, en nog wel meer denk ik :'DDD

    euwhmaigawd. Hoe kan ik nou vergeten Stravaganza erbij te zetten? D:

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 13:49 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elixir schreef:
    Darren Shan - Demonata - Artemis fowl - Geheimen van de onsterfelijke Nicolas Flamel - Eragon saga - Twilight saga - Stravaganza - Verkozen - Voor ik doodga - Bezwering - Betoverd - Wolf Brother saga - Middernachters - Gave van Katsa/Graceling - Verraad in de Dalen/Fire - de Hongerspelen - Vlammen - Spotgaai - Huiver - Fluister - De stad van Dromende boeken - Evermore - Blauwe Maan - Gone saga - Fallen - Kwelling - Pretty little liars - het Oneindige verhaal - Drakenklauw - Mijn reis met Jake - Heartbeat - Aanwezig - Stolen - Matched - Drift - het Spel
    Die zijn allemaal leuk :Y)
    ook al zijn sommige gewoon boeken


    Ik heb er echt veel van die gelezen haha.