• Hallo,

    Je mag beginnen met je fotowedstrijd (coverwedstrijd). Je hebt één week de tijd om je topic te openen en de link naar mij te sturen.

    groetjes Amused


    En hier dan het 2de topic van deze wedstrijd al :Y)


    Alloha people!
    Welkom bij mijn coverwedstrijd, dit is mijn eerste wedstrijd dus als er wat fout ik hoor ik het graag :) (ook als je vragen hebt). Voor mensen die niet weten wat een coverwedstrijd is, het is een wedstrijd waar je (met behulp van de opdracht die je krijgt) foto's gaat bewerken.

    Ik heb geen juryleden nodig
    juryleden:
    1. Basilisk
    2. LuckyOne
    3. ErnieHalter
    4. Tranquillity



    Winnaars:
    1. Onevoice
    2. CrazyChicken
    3. Square
    4. Mayci

    Gefeliciteerd Onevoice! En namens de jury en ik willen we jullie allemaal bedanken voor jullie deelname en enthousiasme ^^.



    Info/voorwaarden:
    Er zijn 5 rondes en per ronde krijgen de deelnemers 15 dagen de tijd. Als de deelnemers niet binnen 15 dagen inleveren liggen ze er direct uit. Maar als een een geldige reden hebt (bijvoorbeeld toetsweek) krijg je nog maximaal 5 dagen de tijd. Als je het dan niet red of niks meer van je laat horen dan lig je er gewoon uit. Bedenk wel of je echt mee wilt doen en ga je niet eerst opgeven en daarna niks meer van je laat horen.

    Gelieve ook als je je gebruikersnaam veranderd dit ook te melden.
    En nog het belangrijkste van de wedstrijd Have Fun!


    Opdracht 1!

    Opdracht 2!

    Opdracht 3!

    Opdracht 4!

    Opdracht 5! (finale-opdracht)
    Bam Bam! En hier is alweer de finale-opdracht. Ik zal jullie allemaal waarschuwen, hij word moeilijk!

    Jullie opdracht is met behulp van je cover die je maakt een verhaal uit te beelden. Én om het jullie nog moeilijker te maken moet dat verhaal zelfverzonnen zijn (het mag wel bijvoorbeeld over Harry Potter gaan, maar dan mogen wij (de jury) er de originele verhaallijn in zien, krijg je een lager cijfer). Veel succes en wees creatief! Er mag maar 1 woord op de cover! Niet meer en niet minder!




    Regels/voorwaarden
    - Je mag de plaatjes gewoon van internet afhalen, maar ga niet een plaatje van internet pakken en dan alleen tekst erop zetten en dan zeggen "Dit is mijn cover" want dan heb je ook kans op een lager cijfer, nou ja kans je krijgt dan gewoon een lager cijfer.
    - Wees creatief en origineel! (maak het dus niet té standaard of te simpel)
    - Geen oude covers! (helemaal geen gestolen!)
    - Niet 10 plaatjes door elkaar mixen (dan word het té druk het maximaal ligt op ongeveer 4 plaatjes)
    - Je mag de effecten niet door elkaar heen gebruiken, minstens alleen effecten die een beetje op elkaar lijken, meer niet.
    - Netjes en verzorgd
    - Er mag maar 1 woord als tekst op!

    Deze cover moet klaar zijn + ingeleverd op 3 Augustus op 23.59!


    Bij het inleveren van je cover zet je het of in een reactie neer in deze topic, of je stuurt het in een PB bericht naar mij toe. Ik zet het dan in een story neer (dit is de story!)(1 cover per hoofdstuk) en geeft de jury via reacties die je bij een hoofdstuk kan neerzetten hun commentaar. Als je vragen hebt, stel ze dan gerust. :)


    uitslag opdracht 5!!
    Mayci = 7.8+8.0+7.9=7.9
    Square = 8.0+8.5+8.7=8.4
    OneVoice = 8.3+9.0+8.9=8.7
    CrazyChicken = 8.4+9.5+8.1=8.6


    Afvallers:
    Mayci -> 7.9
    Square -> 8.4
    CrazyChicken -> 8.6


    Helaas moeten we van deze mensen afscheid nemen. Maar blijf het tips/commentaar dat je van de jury hebt gekregen goed gebruiken om je covers te verbeteren/mooier te maken!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 13:47 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    SHIT :O ben het vrijdag helemaal vergeten :(:(:(:(
    Pleaseee mag ik hem morgen nog inlevereeenn???
    Ben dan de hele dag vrij ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    SHIT :O ben het vrijdag helemaal vergeten :(:(:(:(
    Pleaseee mag ik hem morgen nog inlevereeenn???
    Ben dan de hele dag vrij ;D


    het spijt me, maar dat zal oneerlijk zijn tegenover de andere deelnemers, deadline is deadline. 1 dagje na de deadline had ik waarschijnlijk nog wel goedgekeurd maar 2 dagen vind ik eerlijk gezegd een beetje te veel, je doet er misschien hoogstens een uurtje over (of meer) om hem te maken.

    Dus sorry, maar je bent te laat.
    Ik bedoel dit niet beledigend ofzo, maar ik wil het wel graag eerlijk houden.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Okk


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik meld alvast dat ik van 21/22 juli t/m 29 juli afwezig ben.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Ik meld alvast dat ik van 21/22 juli t/m 29 juli afwezig ben.


    Oké :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Uitslag :9~?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    Uitslag :9~?



    @OHMYJOSH moet de cijfers nog sturen en is 17 Juli pas terug dus waarschijnlijk krijgen jullie het de 17 of 18 pas.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Succes voor de rest iedereen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De uitslag + Nieuwe opdracht staan erop!


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Damm ik lig eruit(cat)
    Veel plezier iedereen die nog meedoet!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben echt blij, stiekem heb ik gewoon het hoogste cijfer. (nerd)

    Maar ik heb een vraagje. Moet het verhaal waarbij je de cover maakt per se een nieuw verhaal zijn, of mag het er ook eentje zijn dat al bestaat? Ik bedoel een story van mezelf, waar ik al aan schrijf?
    Ik zou dan natuurlijk niet de cover nemen die ik daar nu voor gebruik, maar een nieuwe maken.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 11:02 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sorry, maar bij deze neem ik ook een abo op dit topic, omdat ik dat niet meer schijn te hebben. Hoewel ik heel erg zeker weet dat ik dat al twee keer eerder heb gedaan en geen enkele keer zelf mijn abo verwijderd heb. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik ben echt blij, stiekem heb ik gewoon het hoogste cijfer. (nerd)

    Maar ik heb een vraagje. Moet het verhaal waarbij je de cover maakt per se een nieuw verhaal zijn, of mag het er ook eentje zijn dat al bestaat? Ik bedoel een story van mezelf, waar ik al aan schrijf?
    Ik zou dan natuurlijk niet de cover nemen die ik daar nu voor gebruik, maar een nieuwe maken.



    Wees maar trots op je cijfer (krul). Maar het word sterk aangeraden om een nieuw verhaal te verzinnen, dan kunnen we beter zien hoeveel inspiratie je eigenlijk hebt :Y). En als het goed is, moet dat niet bepaald weinig zijn (krul).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Medieval schreef:
    (...)


    Wees maar trots op je cijfer (krul). Maar het word sterk aangeraden om een nieuw verhaal te verzinnen, dan kunnen we beter zien hoeveel inspiratie je eigenlijk hebt :Y). En als het goed is, moet dat niet bepaald weinig zijn (krul).


    Oké, dan zal ik dat wel doen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yaay, ik zit er nog in!

    Jeetje, dat is wel een moeilijke opdracht. Ik snap alleen die ene zin niet helemaal. Krijg je nou sneller een lager cijfer als je het over bijvoorbeeld Harry Potter doet?


    Felix