• Ja, ik heb dus sinds 6/7 weken last van benauwdheid en veel hoesten, terwijl ik dat normaal nooit heb. Ben toen naar de dokter geweest en die zei dat het een luchtweg infectie was en daar heb ik toen een kuur voor meegekregen.
    Dat hielp niet en heb bleef aanhouden dus ben ik vandaag weer naar de dokter geweest en nu denken ze dat het een virus is waar mn longen heftig op reageren. Aangezien je een virus niet met een kuur kan weg krijgen moet het gewoon vanzelf weggaan en zit ik nu aan de pufjes. En dat vind ik een beetje een apart want ik voel me nu net of ik astma heb of zo haha.
    En als het over 2 weken nog niet weg is gaan ze me testen op honden allergie want daar lijkt het ook op, maar ik wil niet dat mn hondje weggehaald word.

    -einde zeiktopic :p

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 14:26 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hè wat balen zeg.. en ik hoop echt voor je dat je geen hondenallergie ofzo hebt. Ik moet er niet aan denken dat mijn hondje weg zou moeten..


    ars moriendi

    DIRK schreef:
    Hè wat balen zeg.. en ik hoop echt voor je dat je geen hondenallergie ofzo hebt. Ik moet er niet aan denken dat mijn hondje weg zou moeten..

    Nee ik ook niet. Mijn hond is mijn grote baby..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Aww, dat is stom! Ik hoop niet dat het je hondje is.
    Ik heb dat ook, maar mijn dokter zegt dat het door de hooikoorts komt.


    Felix

    Qlimax schreef:
    (...)
    Nee ik ook niet. Mijn hond is mijn grote baby..

    Ja, hier nog zo een(cat). Succes ermee, hoop voor je dat het goed komt (flower)


    ars moriendi

    Wat vervelend. Het enige wat ik je kan wensen is veel beterschap en hopelijk gaat die virus snel weg D:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Awh, ik vind het wel kut voor je. Het is vooral erg als je heel goed bevriend bent met je hond.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wat vervelend zeg!
    En men, ik hoop echt voor je dat het geen honden allergie is. Ik zou echt niet weten wat ik zonder hond zou moeten. ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Uneventful schreef:
    Awh, ik vind het wel kut voor je. Het is vooral erg als je heel goed bevriend bent met je hond.

    Ja mijn hond is mijn alles haha. We hebben al honden in huis voor mn geboorte ben niet anders gewend, en wil later zelf ook een hond dus hoop dat t gewoon over gaat enzo ):

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 14:35 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ahhw, arme jij! <'3
    Ik hoop niet dat ook nog je hondje bij je weg moet.. Dat zou nog erger zijn ):


    Never give up on the things that make you smile.