• ik vroeg mij af
    zijn hier nog mensen die latijn doen
    en hebben die er ook zo'n hekel aan?
    ik haat het vak
    ik stop next jaar denk k
    nog iemand?
    ik krijg da niet in mijn kop geramt!
    of ben ik gewoon te dom om dat te studeren? (kgeef toe! ben blond)

    (...)
    staat ie in muziek dan?
    oeps!


    ik verplaats em zo wel.. of vraag het wel even x']

    (...)

    ik verplaats em zo wel.. of vraag het wel even x']

    okéj

    graag gedaan x']

    Fack latijn x'D
    Had het vorig en dit jaar ook. Vorig jaar zijn we tot hoofdstuk 2 gekomen van het boek dus kan er nu nog niks van. Dit jaar is ook nog de lerares voor de taal vertrokken, dus goddank niet die taal! x'D Moet nu alleen nog Romeinse geschiedenis x'D


    Mew <3

    Echt balen - Ik doe plusklas, dus het móet >.<"


    Mew <3

    ik zit nu in mn zesde jaar latijn
    in het begin vond ik het soms saai, al die woordjes en grammatica, maar nu doe is het één van mijn lievelingsvakken! hoe hoger je komt, hoe makkelijker en interessanter het wordt. in het begin is het even doorbijten, maar het is de moeite waard vind ik!
    nog een reden waarom ik superblij ben dat ik latijn doe: anders zou ik economie of wetenschappen moeten doen, en daar bak k echt niets van!
    en waarom een dode taal leren? ik zou vanalles kunnen vertellen wat voor voordelen latijn heeft, maar iemand heeft me ooit geleerd: "discussier nooit over het nut van latijn met iemand die geen latijn gedaan heeft" en daar had ie groot gelijk mee!

    me vriendin doet latijn, ze zit bij 1 jongen in de klas, vind ik egt zo zielig x']
    en die jonge is ne strever O.o

    Mwuhahahahaaa, ik hád Latijn. Ben er een weekje terug mee gestopt en vind het één van de meest briljante beslissingen uit heel mijn korte leventje.(hoera)


    History is not hatred.

    ik heb ook 2 jaar gedaan maar de woordjes waren makkelijk eiglijk gewoon alle toetsen (x
    ma da kwam door onze leerkracht (x
    op het einde van elke toets mocht ge u hand omhoog steken en kwam hij is langs en keek u toets na en zei dan wat ge beter nog is kon nakijken (x
    en op de woordjes toetsen vroeg hij 5 woorden + een bonus (x as ge niet zeker van iets waard kon ge u bonus inzetten en dan werd da meegerekend en as ge nog veel bonussen overhad op het einde van het jaar en u rapport was slecht dan gebruikte hij die om u cijfers wa hoger te zetten (x

    ik doe dat ook! Maar wij krijgen het wel leuk! die stomme woordjes krijg ik nog altijd maar wij krijgen grotedeels Nederlands erbij (Dus alles word met nederlandse voorbeelden gedaan en dan naar Latijns!)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik heb het 2 jaar gehad,maar ik ben zoo blij dat ik het niet meer heb. Werd echt gek van al die woordjes die zo op elkaar lijken en al die grammatika -_-


    Fight for you're love, cause it worth it

    Haat aan latijn x] ik ben blij met havo vwo , Ik hoef geen gymnasium ><


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik heb Latijn... had woesddag nog een toets;
    het vak op zich vind ik best leuk... maar dood aan de leraar(6), vorig jaar was mijn lerares egt super kool (en gestoord) en was het leuk maar nu... egt grr:@


    I am an idiot, I move.

    ik weet 2 woorden =D

    1. servus = slaaf
    2. homo = mens x'D

    ik zit nu in mn zesde jaar latijn
    in het begin vond ik het soms saai, al die woordjes en grammatica, maar nu doe is het één van mijn lievelingsvakken! hoe hoger je komt, hoe makkelijker en interessanter het wordt. in het begin is het even doorbijten, maar het is de moeite waard vind ik!
    nog een reden waarom ik superblij ben dat ik latijn doe: anders zou ik economie of wetenschappen moeten doen, en daar bak k echt niets van!
    en waarom een dode taal leren? ik zou vanalles kunnen vertellen wat voor voordelen latijn heeft, maar iemand heeft me ooit geleerd: "discussier nooit over het nut van latijn met iemand die geen latijn gedaan heeft" en daar had ie groot gelijk mee!


    idd_O_


    I am an idiot, I move.