• Niets op tegen hoor, maar ik vraag me gewoon af waarom sommige users al van de dag dat ze hun naam mogen veranderen, die meteen veranderen. Of zelfs aftellen van 'nog zo veel dagen en ik mag mijn usernaam veranderen'. Tillylicious heb ik super lang gehouden, en Animale gaat nu ook al een hele tijd mee. Hoe zit dat nu ben jullie, want daar ben ik wel eens even nieuwsgierig naar. (nerd)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Eh omdat ik dan ineens iets nieuws weet^^ Nu heb ik ook al zin in de 4e(wbw)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik heb xRadio een hele tijd gehouden, maar ik ben nu echt heel erg blij met Mudblood. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waarom niet?


    Olive

    Ik heb nog maar 2 keer veranderd, en Tranquillity blijft steeds meegaan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ga me er heel snel aan irriteren, al heb ik dat bij Hooligan niet (krul)

    Authors schreef:
    Waarom niet?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Het kan, waarom niet?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    C18 schreef:
    Omdat het kan.


    Hahaa, dat is echt dé lijfspreuk van mijn vrienden.
    Maar inderdaad, omdat het kan. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn usernamen beginnen me altijd te vervelen. Maar in dit geval was ik dus wel weer terug gegaan na mijn oude usernaam Adele.


    Alleen maar tranen van geluk

    Nou, alleen als ik Unhearted terugneem verander ik die meteen in iets anders op de dag als het mag. Mijn andere namen neem ik altijd langer als een maand en ik ben er nooit echt bewust van wanneer ik die mag veranderen. Als ik het beu ben dan kijk ik gewoon of ik kan veranderen. (cat)

    C18 schreef:
    Omdat het kan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eigenlijk denk ik er niet aan, maar laatst zag ik opeens dat ik hem kon veranderen dus deed ik dat even.. haha.

    Ik verander - omdat ik goldmember ben - om de twee weken mijn username. Gewoon omdat ik van veranderingen hou (:


    To infinity and beyond •

    ik neem BePretending nog wel een keer terug nu verander ik het ook vanwege harry potter :'D


    Shoganai i ne~

    Ik vind het ook stom om zoveel namen te hebben :p
    Ik heb hiervoor maar 3 gehad denk ik..
    Dus zoveel ben ik nog niet veranderd :p
    Als ik mijn naam echt beu wordt zoek ik een andere, ookal vind ik er geen..
    Dus deze hou ik wss nog lang =)


    Stop wishing, Start doing..