• Jaja, ik voel me pro, want ik zit op 't moment in de trein, op mijn laptop, op internet. Is dat niet geniaal =3?
    I <3 gratis internet in de trein
    Heb nu lekker kunnen leren voor Engels proefwerk van maandag :D


    Life is hard and then we die

    Haha, okeei, wel echt chill dat je internet hebt. Maar weer niet zo pro dat je engels ging leren. Dat maakt het weer iets minder. xd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    haha oke, ik vind het er altijd vet uitzien als mensen dik professioneel met een laptop in de trein ofzo werken haha xd


    We can't spend our lives waiting to live.

    Internet in trein = epic win.
    Wel balen dat ze het niet in stoptreinen/sprinters hebben, maar goed, misschien komt dat later nog :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh beter haha! _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Haha @ Butters. Inderdaad. Dat ziet er dan vet professioneel uit. xd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Heey funny, ik ga morgen een vreselijk lange treinreis maken. Maar ik ben dan altijd zo bang dat er iets gebeurd en iemand mijn laptop mee jat ofzo:O Of dat ik hem laat vallen of wat dan ook.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    JustHateLove schreef:
    Heey funny, ik ga morgen een vreselijk lange treinreis maken. Maar ik ben dan altijd zo bang dat er iets gebeurd en iemand mijn laptop mee jat ofzo:O Of dat ik hem laat vallen of wat dan ook.
    Valt mee joh, achter me zit ook een ventje met z'n laptop. Er zitten zoveel mensen, er gaat echt niks gebeuren :P Als ik alleen had gezeten had ik het echt niet gedaan hoor, maar met zoveel mensen om mij heen ben ik niet bang :)


    Life is hard and then we die

    Serieus? --'
    Ik zat vandaag nog in de trein en toen dacht ik 'men, ik zou graag internet willen hier', maar blijkbaar is dat er dus al.:'D
    Fail.


    everything, in time

    Straks jat iemand je laptop ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse