• Oké... Er zijn al ontzettend veel topics over...
    Maar ik wil weer iets anders dan de rest :'p
    Dit zijn de dingen die ik wil lezen. :'D

    * 16+ (mag ook lager, maar dit het liefst)
    * Drama, Romantiek en Thriller
    * Onbekende personn.

    Wat ik niet lees:
    * Fanfic's (maakt niet uit wat)
    * Pro Ana

    Het zou Leuk zijn als je ook de stories van een ander aanraad (:
    Droppen maar (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 15:54 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes




    Ashley Hardwick. Het meest begeerde meisje op school. Ze heeft alles, het geld, de looks, vrienden en jongens die zich met hopen voor haar voeten smijten. Elk meisje op school is stikjaloers op haar. Cassandra, een doodnormaal meisje die het liefst niets met het populaire groepje te maken wil hebben,komt Ashley's goed verborgen geheim te weten. Ze beseft dat dit wel eens Ashley's leven zou kunnen verpesten en besluit haar te chanteren. Als daarna Cassandra word opgeschrikt door een mysterieuze persoon die zelfs over lijken gaat om haar af te schrikken verdenkt ze Ashley ervan. Maar ze kan niets bewijzen en voor de buitenwereld lijkt ze paranoïde. Verbeeld ze zich dit alleen maar of is het de bittere realiteit?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wat ik niet lees:
    * Pro Ana

    Lmao is dat nu een genre?

    Anyway, ik raad je mijne aan (:


    Oliver Morris' vriendin is heel depressief en
    down de laatste tijd. Hij krijgt het rare verzoek van haar,
    om hem te vergezellen in de dood, en om dus samen met hem
    een eind aan hun leven te maken. Na veel getwijfel,
    besluit Oliver niet mee te gaan, en hij wil hulp voor
    zijn vriendin krijgen. Het is jammer genoeg al te laat
    en hij hoort het schokkende nieuws dat zijn vriendin haar
    leven heeft beëindigd. Na veel support denkt hij zijn leven
    weer back on track te krijgen, tot hij haar ziet, en hoort,
    als geest. Ze vraagt hem nog steeds om naar haar toe te komen
    en dit keer doet hij zijn best haar te vergezellen.
    Dit lukt hem niet, en de wereld om hem heen vraagt zich af
    wat er met hem is.


    Soundtrack, HIM - Join Me.
    ~~
    This world is a cruel place
    and we're here only to lose
    so before life tears us apart let
    death bless me with you.

    ~~





    Het was een normale dag, nouja normaal voor mij dan. Overdag werken en ’s avonds even langs gaan bij Nicol. Ach ja, mooie Nicol. Altijd weer leuk om bij haar te zijn. Ik lachte zachtjes en mijn werkcollega’s keken om. “Er is niks, binnenpretje” zei ik met een glimlach op mijn gezicht.


    Een verhaal over seks en ongekend genot, zonder gebonden te zitten aan verplichtingen.

    Linkje


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb drie verhalen over onbekende personen; Ladies, Bugs & Ladybugs, This is War & Klaprozen.
    Verder is Sailing on the Ocean van Defensive ook heel leuk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik && m'n BFF

    Susan woont heel der leven in New York. Haar vader besluit te verhuizen naar een kleinere stad,omdat die het te gevaarlijk vind voor Susan haar andere twee zussen Sophie en Sarah moeten ook mee. Haar ouders zijn gescheiden dus is verhuizen voor hun nog moeilijker. Als ze er eenmaal wonen willen ze nooit meer terug! Wil je weten hoe het afloopt? Volg het verhaal dan!


    Los jij deze moord als eerste op?



    Het is het jaar 2014 en president Barack Obama is voor de tweede keer herkozen tot president. In zijn eerste regeerperiode heeft hij veel vrede gebracht in de wereld. Nu probeert hij China ook onder dit vredesverdrag te krijgen, maar was dat misschien één brug te ver?

    Op de dag van de vergadering, wordt hij vermoord en het Witte Huis is in rep en roer.
    Twee agenten krijgen de speciale opdracht om deze moord zo snel mogelijk op te lossen. Kate Wilson en Jack Lumper zijn twee ervaren FBI agenten en werken sinds een jaar samen.


    Dat moet lukken, maar ben jij ze sneller af? Bij dit verhaal krijgt de lezer een speciaal logboek met alle informatie en bewijsstukken die er op dat moment zijn over de moord. De lezer krijgt soms wat extra bewijsstukken om de speurtocht nog spannender te maken!

    Dus wie lost dit als eerste op?

    De link!


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman


    "Noem me geen Lily." zei ze met een gepijnigde blik in haar ogen.
    Er trok een rilling over mijn rug door de toon waarop ze het zei. "Waarom niet? Waarom mag ik je geen Lily noemen?" Even sloeg ze haar ogen neer, daarna keek ze naar de muur naast zich, mijn blik ontwijkend. Ze sprak, haar stem gevoelloos en koud. "Lily is dood."

    Link


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    “Love is a contradiction.”



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Do I Love You Or Do I Love You Not?

    Nieuwe samenvatting :

    Joyce is een meisje van 15 dat niks om haar uiterlijk geeft. Maar als ze een vriendje krijgt verandert ze. Maar als haar vriendje gaat verhuizen ontmoet ze nog iemand. Maar dat loopt niet goed af...




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personne: 4 hoofdstukje ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ben net weer begonnen met een nieuwe story, t gaat over een meisje op een kostschool dat daar een relatie krijgt met een ander meisje. geen dikke seks ofzo hoor (:
    http://www.quizlet.nl/stories/57973/young-lost-amp-loved/


    hoi.



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.