• We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Succes (Y) :)

    [update]
    Inmiddels is de inschrijving gesloten.

    De moderators gaan zich komende dagen buigen over de aanmeldingen en in totaal zullen 10 nieuwe moderators aangesteld worden (Y)


    Dit is mijn signature...

    Wow! Zoveel mensen die mod willen worden :O Ik hoef gelukkig niet in spanning af te wachten of ik wel of neit gekozen word :O Dat moest ik de vorige keer al..

    Veel suc6 iedereen!


    Dankje <3

    Whahaha,maar even een vraagje hea?de mods die er nu zijn blijven toch ook mod of heb ik dat? xD want als ze geen mod blijven vind ik dat niet lief(N)


    Lalalalalalalala.

    warneer word er bekend wie hekozen is? Ik had me trouwens al aangemeld!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    ja ik wil dat ook weten!! ik ben echt zo benieuwd:D.

    Het zou een week duren,dus uuhm vrijdag of donderdag wordt het bekend gemaakt ofzo?


    Lalalalalalalala.

    sommige mods zullen weggaan, andere blijven. ^^
    Ik ben voorlopig wel van plan te blijven

    sommige mods zullen weggaan, andere blijven. ^^
    Ik ben voorlopig wel van plan te blijven


    Dankje voor het antwoord^^


    Lalalalalalalala.

    sommige mods zullen weggaan, andere blijven. ^^
    Ik ben voorlopig wel van plan te blijven


    ik had een vraagje
    Bijv. je bent op 1 van je account een mod je hebt je uitgelogd op dat account en je gaat dan op een ander account ben je dan nog steeds een mod met dat andere account? of kan da niet:$

    Wow! Zoveel mensen die mod willen worden :O Ik hoef gelukkig niet in spanning af te wachten of ik wel of neit gekozen word :O Dat moest ik de vorige keer al..

    Veel suc6 iedereen!


    Dankje wel:D

    Nee dat ben je maar op één account ;)
    Maar er zullen wel weer vel bijkomen aangezien er al zo'n 5 niet meer actief zijn en 3 opgestapt zijn enzo. ^^

    Wow! Zoveel mensen die mod willen worden :O Ik hoef gelukkig niet in spanning af te wachten of ik wel of neit gekozen word :O Dat moest ik de vorige keer al..

    Veel suc6 iedereen!
    Dankje <33.


    Only losers can act the way you do

    Waw.
    Dat zijn veel mods die afvallen!
    Veel succes met het keizen van de nieuwe mods! ;)

    Jolien

    deze week wordt het toch bekent gemaakt????


    Nvt

    (...)
    Thanks voor het succes! Goh wat was jij zeker blij toen je mod werd? ;) Blij dat je nu niet meer in spanning zit XD


    Ja, k was zeker blij en ik ben dat nog steeds ;)

    Echtwel :P

    (...)

    Dankje <3

    Whahaha,maar even een vraagje hea?de mods die er nu zijn blijven toch ook mod of heb ik dat? xD want als ze geen mod blijven vind ik dat niet lief(N)



    Mods die niet meer op Quizlet zitten, geen mod meer willen zijn of helemaal geen mod dingen doen,, worden vervangen. De rest niet :)

    (...)


    Mods die niet meer op Quizlet zitten, geen mod meer willen zijn of helemaal geen mod dingen doen,, worden vervangen. De rest niet :)


    Oke is duidelijk, k hoop da de uitslag er snel is.


    everything you imagined, and more...