• Het balkon is klein, maar heerlijk om op te zonnen ;D


    TUMTUMTUUUUM x3

    Wie ligt er nog meer heerlijk te zonnen? ;D


    EDIT:
    Ik zit nu weer binnen, het was even te heet x3
    En ik moest verder werken aan een project >.>

    Even random, maar ik vind dit echt geniaal xd.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 18:38 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Asleep schreef:
    IK ga niet op balkon zonnen denk ik. Dat hangt nu eenmaal aan de straatkant. :Y)

    Tja, op mijn balkon het uitzicht op het park, veel bomen. Als bomen konden kijken had ik het niet gedaan (':


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    twizzle schreef:
    vanmiddag lekker gezont, met 4 vriendinnen, waarvan de ouders van 1 vriendin een camping hebben, dus we hebben lekker bij het zwembad daar gelegen (:

    Gezellig! ;D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wij hebben een best wel grote tuin, maar ik heb vandaag er alleen in gezeten om de eerste twee hoofdstukken van mijn boek te lezen, om daarnaar weer na binnen te gaan. Veel te warm, en bij dat ik ben best wel bruin eigenlijk haha


    Alleen maar tranen van geluk

    ik heb met 3 goeie vrienden van me gezwommen in een meer, toen we vrij waren van school, en daarna hebben we daar nog even liggen zonnen.
    en we hadden vandaag een watergevecht in de klas. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    ik heb met 3 goeie vrienden van me gezwommen in een meer, toen we vrij waren van school, en daarna hebben we daar nog even liggen zonnen.
    en we hadden vandaag een watergevecht in de klas. :Y)

    Watergevecht in de klas! Dat is geniaal!
    Dat heb ik voor het laatst in groep 5 gedaan ;--;


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Betrayal schreef:
    (...)
    Watergevecht in de klas! Dat is geniaal!
    Dat heb ik voor het laatst in groep 5 gedaan ;--;

    het enige nadeel was dat ik het lokaal moest schoonmaken omdat ik helemaal doorweekt was, liep ik daar kleddernat met een dweil door de school. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Pemberley schreef:
    ikke, in het zwembad op zo'n luchtstoel ^^


    Me Jeaulous, die van mij mag pas op in de zomer


    Firm believer of all that is magic

    Kingston schreef:
    (...)
    het enige nadeel was dat ik het lokaal moest schoonmaken omdat ik helemaal doorweekt was, liep ik daar kleddernat met een dweil door de school. (krul)

    Ik zou me daarom echt doodlachen ;D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb in de plas gezwommen, en gezond met vriendinnen met koele ijsjes en drankjes. me gusta!


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.