• Ik vraag me af hebben hier mensen een hond ? Zo ja hoe noemt die en welk ras is het? En wat is het leukste aan je hond?


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    kruizing; Golden retriever & Border colloe, ze heet Tequila; en wilt graag op schoot D;

    en in augustug krijgen we een mini york en die noemen we Ziva ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wij hebben 3 chichu's, tenminste als je het zo schrijft. Het zijn een soort van kleine chinese hondjes. Met lang haar maar wij scheren ze. Ik heb helaas geen foto


    Alleen maar tranen van geluk

    MissDwarf schreef:
    (...)

    Omg zo'n dotje !! :9~


    Haha ja, het is echt een knuffelbeertje (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Fellatio schreef:
    kruizing; Golden retriever & Border colloe, ze heet Tequila; en wilt graag op schoot D;

    en in augustug krijgen we een mini york en die noemen we Ziva ;D


    Ahww leuk =3 wij krijgen misschien rond september ook een hond. Het grote dilemma is dat bij ons thuis iedereen een ander ras wil --'


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Adele schreef:
    Wij hebben 3 chichu's, tenminste als je het zo schrijft. Het zijn een soort van kleine chinese hondjes. Met lang haar maar wij scheren ze. Ik heb helaas geen foto


    Owhh ja ik weet wat je bedoeld van die kleine harige hondjes shitzu noemt het toch? =3


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    MissDwarf schreef:
    (...)


    Okii is goed , vooral heen haast . Met dit warme weer is het leuker alles lekker lui te doen ;D

    Voila, ze staan er op! (2de bericht van 1ste pagina) :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    (...)
    Voila, ze staan er op! (2de bericht van 1ste pagina) :Y)


    Jou hond lijkt veel op die van een vriend van mij die was ook zo lekker schattig etc... =3


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik heb een dikke, luie labrador die heel zorgzaam is haha. Hij heet blitz (:
    'S nachts komt hij altijd naar boven en dan gaat hij kijken of ik slaap -door me wakker te maken *facepalm* en dan gaat hij keurig op z'n kleedje liggen en slapen totdat ik wakker word. :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik heb een dikke, luie labrador die heel zorgzaam is haha. Hij heet blitz (:
    'S nachts komt hij altijd naar boven en dan gaat hij kijken of ik slaap -door me wakker te maken *facepalm* en dan gaat hij keurig op z'n kleedje liggen en slapen totdat ik wakker word. :"D


    Haha bij blitz moet ik altijd aan een energieke hond denken :) vind het wel een leuke naam ! :Y)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Poseidon schreef:
    Ik heb een dikke, luie labrador die heel zorgzaam is haha. Hij heet blitz (:
    'S nachts komt hij altijd naar boven en dan gaat hij kijken of ik slaap -door me wakker te maken *facepalm* en dan gaat hij keurig op z'n kleedje liggen en slapen totdat ik wakker word. :"D

    Ahw dat is echt zo lief :') Hij waakt over jou.. op een beetje een klunzige manier, maar hé, hij bedoelt het goed :'D


    ars moriendi

    Jep; Ik heb 2 Siberian Husky's en 3 Papillons. En het leukste aan mijn papillons is denk ik hun oren. En van de Husky's hun energie. Wat echt niet te geloven veel is!


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    BlackVelvet schreef:
    Jep; Ik heb 2 Siberian Husky's en 3 Papillons. En het leukste aan mijn papillons is denk ik hun oren. En van de Husky's hun energie. Wat echt niet te geloven veel is!


    Ooh Husky's ! ;O die zijn zo mooi ! Papillons dat zijn vlinderhondjes hé? :)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik niet.


    Love isn't blind, It's retarded.


    Net nog gemaakt..


    Ze heet Trixy.. Wat voor ras dat weet ik trouwens wel maar het is een moeilijk woordt. Ze is 13 jaar en echt een scheet van een hondje(heart2)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 20:14 ]


    What is youre favo scary movie?

    Golden Retrievers; Darco, Zazou, Bilafka, Rigoega, Knopka, Luna, Lady, Kenna, Fayina
    Duitse Herders; Diesel, Dina, Lira
    Blauw is mannetje, roze is vrouwtje.


    Olive