• -die van natuurkunde heeft op het proefwerk de verkeerde formule neergezet, dus nu heb ik alles fout en een facking 4.7!

    -die van duits heeft gezegt 2 hoofdstukken leren. komen we er vandaag achter dat het eigenlijk gwn 1 hoofdstuk moet zijn! Heb ik dat ene hoofdstuk nisk voor niks godverdomme geleerd en nu krijg ik dat laatste hoofdstuk er niet in.

    Werkelijk waar, ik heb nu echt zin om met dingen te smijten en hun echt zo hard kapot te makwueshgoisjugoihsjegis

    AGRESSIVE RAAAAAAAAAAAAGE.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rustig, Sem. Ga Robot Unicorn spelen om te kalmeren : DDDDD


    Has no one told you she's not breathing?

    zo voel ik me dus nu ook. :l


    They fell in love, didn't they?

    Leraren zijn gewoon stomme mensen.
    Dat is iets wat je mot accepteren.


    Food.

    I hate them!
    Mijn leraar was zo grappig om mij een onverwachtse toets te geven.

    Oeh , ik wil ook gooien. Maar dat is omdat mijn docent Duits het nodig om fucking 9 hoofdstukken grammatica op te geven. Jaaa , want we hebben geen andere hobbies hoor :Y) En die vent lijkt op een vlinder met een bloemetjes riem , dat maakt het nog erger.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Kun je dat niet aan je mentor/mentrix vertellen? Dat van die eerste toets in ieder geval. Het is die leraar zijn fout, niet die van jou.


    Caution first, always.

    Celestial schreef:
    I hate them!
    Mijn leraar was zo grappig om mij een onverwachtse toets te geven.


    Mijne is net zo. Vorige week vrijdag, alleen nog frans examen en alle examens zijn gedaan. 'Ja, jullie krijgen nog een paar toetsen.' Opzich waren het wel makkelijke maar toch.

    kill me
    :l


    I live for the applause, you will die for it.

    Delirious schreef:
    Rustig, Sem. Ga Robot Unicorn spelen om te kalmeren : DDDDD
    oh lord wil je me nog agressiever hebben


    I live for the applause, you will die for it.

    Aaaah wat rot! :o


    Follow your dreams. They know the way.